jeg har akkurat handla

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
en Angelsound :P eek!

Klarte ikke å la vær... sjekka prisen i Norge, med frakt ble det 950 kr for den nyeste! :O:O
Bestilte like greit fra Ebay, akkurat samme doppler, 130 kr <3 ebay :D

130,-!! Gratulerer:) ikke verst!

Kan du bruke den allerede nå?

Kan du bruke den allerede nå?

Nei det tviler jeg på, men ettersom den kommer fra det o store utland tar det sin tid, så kan jeg bare ha den liggende i noen uker til :D Kan jo sjekke om du får noe, men er vell store sjangse for at man ikke hører før i uke 12-14

Link? :D

Jeg har en fra sist svangerskap.
En sånn billig en fra teknikk magasinet, men fikk aldri helt dreisen på den.

Noen som vet når man kan ta i bruk og å høre noe på disse "hjemme dopplerne "?

Japp kan sende deg linken ;)

Har hørt mye forskjellig, men her står d fra uke 12 men man kan jo være heldig;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har vurdert å skaffe meg en, men ikke tatt meg råd enda.
Greit man kan finne mye billig på ebay, men ofte får man noe som er en veldig god kopi av original-vare. Og man har jo ikke samme garantiene.. hehe men 130kr... er jo ikke rare summen!
Vet ikke om jeg hadde orket ventetiden med levering da :P Tålmodig, jeg? :P

kunne du sendt meg linken?? :) det var jo aldeles billig da

Nei det tviler jeg på, men ettersom den kommer fra det o store utland tar det sin tid, så kan jeg bare ha den liggende i noen uker til :D Kan jo sjekke om du får noe, men er vell store sjangse for at man ikke hører før i uke 12-14

Ikke så dumt det tar litt tid da :P Men jordmødre/leger kan jo høre det så snart livmora dukker opp over skambeinet, så hvis den er like god som deres er det ikke lenge til du kan høre det da :)

Jeg hørte hjertelyden fra uke 9 med nr.2. med hjemmedoppler :)

Kunne du ha sendt linken til meg også? :)

Back
Topp