E EmmaT Gift med forumet 20 Apr 2008 #1 .. en pose sombreros [X(] kan lissom ikke bare stikke ned på statoil heller, for de har den kun på utvalgte rema butikker her. *hyyyyl* så gottesjuk jeg dæver .. sombrerooooooooooooooooooooos!!!
.. en pose sombreros [X(] kan lissom ikke bare stikke ned på statoil heller, for de har den kun på utvalgte rema butikker her. *hyyyyl* så gottesjuk jeg dæver .. sombrerooooooooooooooooooooos!!!
E EmmaT Gift med forumet 20 Apr 2008 #2 ORIGINAL: Minimeg ORIGINAL: •Skjønningene• ååå det er også godt!! NÅ Må DERE SLUTTE[:(][:D]ORIGINAL: Minimeg har smash jeg da!!! Bedre enn sombreros! Tror jaggu meg at jeg har daimsjokolade i skapet også. ok du er bare ond. jeg har ikke spist nomme på 1 uke jeg .. [&o]
ORIGINAL: Minimeg ORIGINAL: •Skjønningene• ååå det er også godt!! NÅ Må DERE SLUTTE[:(][:D]ORIGINAL: Minimeg har smash jeg da!!! Bedre enn sombreros! Tror jaggu meg at jeg har daimsjokolade i skapet også. ok du er bare ond. jeg har ikke spist nomme på 1 uke jeg .. [&o]