Jeg hadde glemt disse smertene :(

Silckely

Elsker forumet
Januarhula 2014
Sist hadde jeg så sterke menssmerter at jeg var urolig noe var galt i flere uker og betalte for tidlig ul pga bekymring.. Nå vet jeg heldigvis bedre, men det er ikke noe mindre vondt! Rygg og nederst i magen er helt grusomt ;( - flere i samme båt?

Ryggen min kan være veldig vond til tider, men heldighvis ikke hver dag. Heldig hvis ikke så vondt i magen, men ee så oppblåst att den føles veldig sliten på en måte. Ikke noe behagli det heller

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Off det hørtes ikke noe godt ut :( her er det bare ekstreemt oppblåst og uggen og trøtt

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Samme her. Hadde glemt disse mensen smertene ja. Men som legen forklarte meg sist er det ligament smerter. Noe som er 100% normalt. Livmora vokser å strekker seg.
Så roer meg litt mer på det :P

På mobilen. Digger appen ♥

Samme her, har også veldig sterke menssmerter. Ble sendt på sykehuset om torsdag, tok UL fikk beskjed av legen om at han ikke klarte å se om det lå på utsiden av livmoren, eller inni. Tok en blodprøve hvor de skulle måle HCG,og ble sendt hjem med beskjed om å komme tilbake om 2 dager. Klarte ikke vente, bestilte time på volvat for en UL, hun sa at alt så bra ut, at det lå der det skulle ligge, men siden jeg kun var 5 uker på vei, var det for tidlig å høre hjertet. I går var det tilbake til sykehuset for nye blodprøver. Ut i fra prøvene viste det seg at HCG steg fort, og jeg måtte ta en ny UL, ny gyn. som mente alt så helt bra ut. Men jeg skulle komme tilbake om 2 dager for ny UL. Noe som vet om det er farlig at HCG stiger fort? :smiley-ashamed008

Samme her, har også veldig sterke menssmerter. Ble sendt på sykehuset om torsdag, tok UL fikk beskjed av legen om at han ikke klarte å se om det lå på utsiden av livmoren, eller inni. Tok en blodprøve hvor de skulle måle HCG,og ble sendt hjem med beskjed om å komme tilbake om 2 dager. Klarte ikke vente, bestilte time på volvat for en UL, hun sa at alt så bra ut, at det lå der det skulle ligge, men siden jeg kun var 5 uker på vei, var det for tidlig å høre hjertet. I går var det tilbake til sykehuset for nye blodprøver. Ut i fra prøvene viste det seg at HCG steg fort, og jeg måtte ta en ny UL, ny gyn. som mente alt så helt bra ut. Men jeg skulle komme tilbake om 2 dager for ny UL. Noe som vet om det er farlig at HCG stiger fort? :smiley-ashamed008
Var de greie på volvat? Var du i Oslo?

Back
Topp