Jeg hadde gledet meg sånn

Eskimoen

Gift med forumet
[:(][:(][:(][:(] skulle egentlig begynt på nesespray i morgen, og uttak i uke 3.....
Men, det blir utsatt fordi sambo er syk, og det er nok smittsomt, og jeg hangler[:(][:(][:(][:(] 
Er noe lunge greier på han som har vart i 1,5 måned, og da mente legen at det var best å vente, hvis jeg har fått det... Sånn at kroppen er frisk når jeg skal i gang, liksom...
Skjønner det, og det er nok det beste, men er jævla skuffa[:(]

neeei..så dumt vennen, ååhh jeg som lurte på om du var i gang nå..men hvor lenge er det snakk om å vente da?? har du fått noe lunge greie også da eller? men er nok til det beste, så kroppen din er frisk og er helt klar til å få en spire til å sitte[:)] men skjønner deg, kan ikke tenke meg noe verre en å måtte vent eeeeenda lengre..
masse trøsteklemmer til deg

Må vente i alle fall to mens[:(][:(] 

Ååå... for en nedtur,selv om man innerst inne kanskje vet at det er det riktige så er det ikek riktig uansett på en måte! [:(]

Sender deg en stoor trøsteklem jeg ....  

Jeg er litt redd for at jeg begynner å få det, har vondt og er tungpusten, i tillegg til at jeg er vanlig forkjølet[:(] 
Tusen takk jenter, for at dere forstår følelsen min, jeg prøver å tenke at det er til det beste, men det er ikke enkelt, selv om jeg vet at det er det beste[:(]

ORIGINAL: Babyhåp

Må vente i alle fall to mens[:(][:(] 

så blir da mars eller???? før uttak

ja, tror det blir mars, rett før påske[:(]

ORIGINAL: Babyhåp

ja, tror det blir mars, rett før påske[:(]

åååh nei så dumt at du må vente....får bare håpe det går fort.
nå rakna jo hele opplegget vårt, om du forran og jeg etter i samme duren....
jaja jeg har seint i februar, så du kommer nå rett bak....
dumt, men helsa først!

Uff dette var trist!! [&o]

Tusen takk alle sammen, for at dere forstår jeg er skuffet... Jeg får jo prøverør, og har gode odds, det er desverre ikke alle forunt, så derfor føler jeg meg litt fæl som klager også...

selfølgelig skal man få klage, jeg forstår deg så innmari godt... virker som en evighet, emn det er det ikke, husk det! skal gå fort...nå er det nå jul først å fremst!
bare klag når du vil du[:)]

ååå dette unner eg deg Ikke Babyhåp! så dumt. Vet du gledet deg til å komme igang.
Håper tiden går fort for deg nå fremover. Du får konsentrere deg om å bli frisk og rask
så du blir en god "rugemaskin" når tiden er inne[;)]
*klem til deg*

Back
Topp