Jeg hørte...

Så morsomt:) jeg bestilte meg sånn greie i går... Så gleder meg utrolig til den kommer i posten:))

Hvor langt er du på vei??:)

Så morsomt:) jeg bestilte meg sånn greie i går... Så gleder meg utrolig til den kommer i posten:))

Hvor langt er du på vei??:)

Jeg er i følge meg 10+3, og tidlig ul 10. Så hvertfall 10 uker på vei ;-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Är det angelsound ni har/ska köpa?

Jeg har denne :-)

Vedlegg

• 1381054194578.jpg
    1381054194578.jpg
    33 KB · Visninger: 43
Finner ikke jeg :/ hvor nederst på magen tar du den ?

Verdens fineste lyd! <3
Jeg kjøpte min Angelsounds her: www.angelsounds.no og betalte ca 300 kroner. Fikk den allerede dagen etter at jeg bestilte. En genial sak for alle som er litt over gjennomsnittet bekymret.

Moro. Hadde det ikke sist graviditet, men har litt lyst denne gangen.

Jeg hadde ikke med førstemann, men skaffet meg det til nr to. Da kunne jeg høre når jeg ville. Så veldig moro når jeg fant den fram igjen nå :-) betryggende for jeg var litt urolig etter litt ubehag i magen.

Jeg hørte hjertelyden med min angelsound på torsdag når jeg var 9+6, klarte ikke vente med å prøve men forventet ikke å høre den. Så skulle jeg prøve så gubben skulle få høre i går (10+2), og måtte til slutt gi opp da jeg ikke klarte å finne den...
Nå angrer jeg hele kjøpet da det endte med å stresse mer enn beroe. Og nå tør jeg ikke bruke den på en stund i fare for å stresse "romvesenet" inni der og meg selv enda mer...

Håper det går fort til ul om to uker

Sent fra appen

Jeg hørte hjertelyden med min angelsound på torsdag når jeg var 9+6, klarte ikke vente med å prøve men forventet ikke å høre den. Så skulle jeg prøve så gubben skulle få høre i går (10+2), og måtte til slutt gi opp da jeg ikke klarte å finne den...
Nå angrer jeg hele kjøpet da det endte med å stresse mer enn beroe. Og nå tør jeg ikke bruke den på en stund i fare for å stresse "romvesenet" inni der og meg selv enda mer...

Håper det går fort til ul om to uker

Sent fra appen

Angelsounds anbefales ikke brukt før etter uke 12.... Så vent litt til du, så får du masse glede av den når den er ment å brukes :-)

Mannen vil ikke at vi skal ha en sånn nettop pga som skrevet i et tidligere innlegg at man sitter å ikke finner å blir urolig. Men jeg har veldi lyst på da:)

Mannen vil ikke at vi skal ha en sånn nettop pga som skrevet i et tidligere innlegg at man sitter å ikke finner å blir urolig. Men jeg har veldi lyst på da:)
Der er mannen min helt omvendt! Han ville heller gi meg den gleden det er å finne hjertelyden hjemme. Helt fantastisk opplevelse! Og finner man den ikke, leter man bare litt senere, det vet man jo når man leter så tidlig som før uke 12 som er anbefalt. Alle jeg kjenner som har doppler har bare positive opplevelser, så det at det er så vanskelig å finne lyden kjenner jeg ikke igjen.

Back
Topp