Jeg hørte hjertet!!

x1xPrinsesseMayahMin

Glad i forumet
Jeg var hos legen i dag og trodde jeg bare skulle på sånn "kjedelig" time med vekt osv. Men så spurte hun om jeg ville høre fosterlyden..men hun sa det var ikke sikkert vi klarte å høre noe da...men hun hadde omtrent ikke vært bortimagen min før jeg hørte dunkdunkdunkdunk!! åå,det var så deilig...jeg som nesten ikke trodde det var noe der inne...150 slag i minuttet:) WOW!

Ja,jeg vet..måtte streve litt for å holde tårene tilbake..nå gleder jeg meg enda mer til ul!!![:)]

Må nesten være verden herligste lyd akkurat nå [:D]

Så bra! tenker du er letta nå. Jeg hadde ikke hørt hjertelyd eller noe før UL og holdt på å gå på veggene. Var helt fantastisk å få bevis på at det faktisk er noe som lever inni der!

Er meget god følese når man får høre den lyden[:D][:D][:D]

Ja, nå er du vel lettet tenker jeg.
Er glad jeg kjøpte baby watcher, ellers så hadde jeg blitt gal her tror jeg.
Så fort kvalmen og andre symptomer ble borte, begynte jeg nesten å lure på om jeg innbilte meg hele greie jeg.
Skal ikke til jordmor før 8 aug, å sist legekontroll var 29 juni.
Lenge mellom hver gang her, men var visst pga ferien

ORIGINAL: ragcoon

Skal ikke til jordmor før 8 aug, å sist legekontroll var 29 juni.
Lenge mellom hver gang her, men var visst pga ferien

Legen min sa at det var bare sånn det var... Var på 1. kontroll 28. Juni og skal ikke på noen flere før ultralyd 30. August [8|]  Han mente det ikke var noe jordmorbesøk heller, før etter UL.

Skal det virkelig være sånn???

Jeg fikk beskjed om at jeg nå i begynnelsen skulle på kontroll hver 4. uke.
Skal annenhver gang til lege og jordmor.
Tror det var frem til 6mnd ca.
Da blir det hver 14.dag, også da lege og jordmor annehver gang tror jeg.
Siste mnd blir det kontroll en gang i uka

jeg er ikke sikker på om det SKAL være sånn,men jeg var hos jordmor i dag(hørte fosterlyd...hihi[:D]),og var da hos legen første gang i begynnelsen av juni.jordmor mente jeg ikke trengte lege da før etter ul som ikke er før om tre uker eller noe sånt-har ikke fått time.så da er det egentlig 8 uker til neste legebesøk og da 12 uker til neste jordmor besøk,hun sa også at de hadde "skrenka" inn med tester og sånt også,og at ul er en vanlig kontroll som du tar hos lege og jordmor..men kan være jeg forstod feil også altså[:D][:D]

Blir jo 8 uker mellom hvert lege besøk for meg også da.
Men det blir jo jordmor innemellom da

ORIGINAL: Solvit

ORIGINAL: vordenemor

jeg er ikke sikker på om det SKAL være sånn,men jeg var hos jordmor i dag(hørte fosterlyd...hihi[:D]),og var da hos legen første gang i begynnelsen av juni.jordmor mente jeg ikke trengte lege da før etter ul som ikke er før om tre uker eller noe sånt-har ikke fått time.så da er det egentlig 8 uker til neste legebesøk og da 12 uker til neste jordmor besøk,hun sa også at de hadde "skrenka" inn med tester og sånt også,og at ul er en vanlig kontroll som du tar hos lege og jordmor..men kan være jeg forstod feil også altså[:D][:D]

Jeg er fast hos lege og fast hos jordmor. Annen hver gang og kontroll en gang i mnd. UL timen er utenom. Skal faktisk til UL 14. aug og til legen 15. aug, sikkert unødvendig men pytt pytt!

Blir nesten samme her. Jordmor 8 aug og UL 9 aug
Første gang hos jordmor da.
Greit å snakke litt med jordmor eller lege før UL undersøkelsen føler jeg

Håper jeg også får en sånn jordmor.
Har ikke fått så mye ut av legebesøkene synes jeg.
Han har alltid en historie på lager altså, men.....
Gleder meg ,masse til jordmor timen

Back
Topp