Jeg hører visst til her...

santana

Betatt av forumet
Testet positivt på lørdag. Dessverre har jeg spottet bittelitt tyntflytende rosa/brunt, så er skrekkelig redd for en 3.exu. Er sykemeldt og har fått beskjed om å holde senga, tør ikke tro noe som helst, men håpet om at spiren skal klamre seg fast er veldig stort. Foreløpig termin er 23.mai :Heartpink Merker jo jeg er helt i sjokk, vi skulle akkurat til å henvises til IVF. Masse følelser i sving nå.. :wideyed:

Skjermbilde 2015-09-14 kl. 18.56.10.png

Gratulerer! :) Krysser fingrene for at spiren sitter trygt.

Jeg spottet selv fra 4 dager før ikm til litt over. Vet det er ekkelt, men trenger jo ikke bety noe. :) gratulerer og lykke til!

Gratulerer så mye:)

Gratulerer så mye :-)
Jeg spottet og hadde små blødninger i ca 4 dager nå i begynnelsen, var kjemperedd men nå er det over og hcg stiger som det skal, men er også sykemeldt og blitt bedt om å ta det rolig framover.
Men ser ut som at det gikk helt fint, så trenger ikke å bety noe:-) krysser fingrene at alt går bra :-)

Gratulerer så mye. Håper spira klamrer seg fast frem til mai. :) <3

Gratulerer :)

Gratulerer :)

Jeg spottet selv fra 4 dager før ikm til litt over. Vet det er ekkelt, men trenger jo ikke bety noe. :) gratulerer og lykke til!

Var du hos legen og sjekket det eller? Hva sa de i såfall? Nå får jeg heldigvis ul på onsdag, men er jo fryktelig redd de skal gi meg dårlige nyheter.

Takk for gratulasjon og lykke ønskninger - og i ligemåde :)

Gratulerer så mye :)
Jeg spottet og hadde små blødninger i ca 4 dager nå i begynnelsen, var kjemperedd men nå er det over og hcg stiger som det skal, men er også sykemeldt og blitt bedt om å ta det rolig framover.
Men ser ut som at det gikk helt fint, så trenger ikke å bety noe:) krysser fingrene at alt går bra :)

Uff, skikkelig ekkelt med småblødninger altså :( Hva sa legen til deg? Vet du hva det kom av? Og hvor lenge har du vært sykemeldt? Syns det er så vanskelig i forhold til jobb og jeg, har kjempe dårlig samvittighet for var sykmeldt en lengre periode etter forrige exu. også :( (Kun noen mnd siden)

Tusen takk for gratulasjoner :shy:

Var du hos legen og sjekket det eller? Hva sa de i såfall? Nå får jeg heldigvis ul på onsdag, men er jo fryktelig redd de skal gi meg dårlige nyheter.

Om du har termin 23. mai og skal på UL på onsdag så er det fryktelig tidlig å se noe. Da er du jo bare 4+5, det regnes for å være "kjemisk gravid" fordi det er for tidlig å se noe på ultralyd (graviditeten kan kun påvises kjemisk, i blod eller urin. "Klinisk gravid" regnes fra 5+0). På sykehuset her jeg bor får man tidligst komme 6+0, for de vil være sikre på at det går an å gjøre en vurdering. Bare så du ikke blir skuffet om de ikke finner noe på onsdag. :)

Uff, skikkelig ekkelt med småblødninger altså :( Hva sa legen til deg? Vet du hva det kom av? Og hvor lenge har du vært sykemeldt? Syns det er så vanskelig i forhold til jobb og jeg, har kjempe dårlig samvittighet for var sykmeldt en lengre periode etter forrige exu. også :( (Kun noen mnd siden)

Har hatt en MA tidligere som jeg ble ganske syk etterpå og fikk tette eggledere, så vært gjennom ivf så er ekstra forsiktig av den grunn, så jobbet allerede litt redusert:-)
Jeg gikk til legen samme dag som blødningen begynte (da det kom rødt blod, hadde spottet brunt dagen før) og målte hcg og så målte jeg igjen 2 dager etterpå og da sa de at det var veldig fin stigning, og da hadde blødningen stoppet også så da sa de at alt var bra og eneste jeg kunne gjøre var å ta det rolig og ikke løfte noe tungt, så skal jeg på UL i uke 7 så blir 100% sykemeldt frem til da :-)

Er fryktelig skummelt med spotting/blødning hvertfall når man har dårlig erfaring med det:-) Håper at det går bra for deg også, så lenge det bare er brunt så har jeg hørt at det er veldig vanlig :-) masse lykke til ♡

Om du har termin 23. mai og skal på UL på onsdag så er det fryktelig tidlig å se noe. Da er du jo bare 4+5, det regnes for å være "kjemisk gravid" fordi det er for tidlig å se noe på ultralyd (graviditeten kan kun påvises kjemisk, i blod eller urin. "Klinisk gravid" regnes fra 5+0). På sykehuset her jeg bor får man tidligst komme 6+0, for de vil være sikre på at det går an å gjøre en vurdering. Bare så du ikke blir skuffet om de ikke finner noe på onsdag. :)

Er helt klar over at de mest sannsynlig ikke kommer til å se så veldig mye. Men nå er det kun hvor graviditeten sitter vi ønsker å finne ut - altså hvorvidt den er i livmoren eller ikke. Alt annet er jeg forløpig helt likegyldig til, nå er jeg bare livredd jeg må igjennom en ny exu. Derfor får jeg veldig tett og tidlig oppfølging. - Og ser de ikke noe får jeg bare komme tilbake uken etter :)

Gratulerer og velkommen :Heartred

Her er førstemann laget med ivf etter 8 år som ufrivillig barnløs. Så litt sjokka at det gikk naturlig nå :wideyed: Men det går! Hørt flere blitt gravide av seg selv da kroppen slappere av da de settes i kø ol ;)

Nei, for det var bare brunt i små mengder, og testene ble jo sterkere.

Back
Topp