Jeg hører vel egentlig til her nå..

Jeg fikk en gutt den 30 juli. Han kom i rakett fart til verden 3 uker for tidlig.. To timer tok det fra det startet og til han var ute :) Han holdte på og bli luftensbaron han, :)

velkommen :) :)

Velkommen hit :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Velkommen,og gratulerer med gutten :-)

Gratuler som andregangs mor. Ser du også har en jente på min født i 09. :)
Vi har bursdagsbarn her nå i slutten av mnd. :) Fin tid for et søsken dette. :)

Velkommen til oss :)

Jeg fikk en gutt den 30 juli. Han kom i rakett fart til verden 3 uker for tidlig.. To timer tok det fra det startet og til han var ute :) Han holdte på og bli luftensbaron han, :)
Velkommen hit! :)
Vi fødte like fort vi da: to timer fra første rie..:) Greit med super kort åpningstid, og 9 cm når man ankommer føden. Slippe å gå så lenge. ;) Min fikk sjokk av hastigheten, og kom blå ut pga. liten tid til å omstille seg. Dårlig score første minuttene også. Hvordan taklet din det?

Har også en fra før, som er født tre uker før tiden. Bedre det, enn å gå på overtid. ;)

Håper du vil trives på forumet her da! :)

Velkommen hit! :)
Vi fødte like fort vi da: to timer fra første rie..:) Greit med super kort åpningstid, og 9 cm når man ankommer føden. Slippe å gå så lenge. ;) Min fikk sjokk av hastigheten, og kom blå ut pga. liten tid til å omstille seg. Dårlig score første minuttene også. Hvordan taklet din det?

Har også en fra før, som er født tre uker før tiden. Bedre det, enn å gå på overtid. ;)

Håper du vil trives på forumet her da! :)
Lillemann taklet det helt fint :) Men han kunne jo ha reagert på det men gjorde det heldigis ikke... Huff synes det høres skummelt ut når de blir blå og sånt..

Back
Topp