Termin mai 22 med nr 4
Elsker forumet
Jeg fikk en gutt den 30 juli. Han kom i rakett fart til verden 3 uker for tidlig.. To timer tok det fra det startet og til han var ute Han holdte på og bli luftensbaron han,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen hit!Jeg fikk en gutt den 30 juli. Han kom i rakett fart til verden 3 uker for tidlig.. To timer tok det fra det startet og til han var ute Han holdte på og bli luftensbaron han,
Så morsomt at vi har barn på samme aldre på begge toGratuler som andregangs mor. Ser du også har en jente på min født i 09.
Vi har bursdagsbarn her nå i slutten av mnd. Fin tid for et søsken dette.
Lillemann taklet det helt fint Men han kunne jo ha reagert på det men gjorde det heldigis ikke... Huff synes det høres skummelt ut når de blir blå og sånt..Velkommen hit!
Vi fødte like fort vi da: to timer fra første rie.. Greit med super kort åpningstid, og 9 cm når man ankommer føden. Slippe å gå så lenge. Min fikk sjokk av hastigheten, og kom blå ut pga. liten tid til å omstille seg. Dårlig score første minuttene også. Hvordan taklet din det?
Har også en fra før, som er født tre uker før tiden. Bedre det, enn å gå på overtid.
Håper du vil trives på forumet her da!