Jeg hører ikke til her mere...

Noen

Andre møte med forumet
Jeg har mistet,den lille har vært død i magen min i mange uker...!
Dette kunne jeg ha fått vite mye tidligere hvis legen hadde gjort jobben sin,takk gud for jordmødre.
Noen flere i samme situasjon?
Er så lei meg...

åh nei så grusomt!![:(]
kan ikke annet enn å sende deg en stor trøsteklem!

Nei så trist!! [:(] Må være grusomt å få en sånn beskjed. Sender masse trøsteklemmer. Håper det ordner seg for deg sånn at du får en ny spire i magen din om ikke alt for lenge. 

Uff å uff, dette var forferdelig trist å høre[:(][:(] Vet egentlig ikke helt hva jeg skal si, men sender deg hvertfall mange gode klemmer og håper dere snart får en spire som setter seg godt fast og vokser og spirer i 9mnd om dere fortsetter å prøve når dere er klare for det... såååå urettferdig at noe slikt skal skje[:(] finner ikke ord.. tusen klemmer til deg.

uff, så trist å høre [:(]
ønsker deg masse lykke til videre og gir deg en god klem på veien!

Tusen takk alle sammen...
Vi skal prøve igjen så snart jeg slutter å blø,det eneste som kan hjelpe meg på rett spor igjen er å bli gravid.
Jeg føler meg så tom og rar,jeg skulle vært 12 uker og 1 dag idag,istede sitter jeg her og blør.

Jeg skjønner ikke hvorfor kroppen min ikke kvittet seg med det,hvorfor måtte aborten settes igang med tabletter.
Hvorfor måtte jeg gå så mange uker å tro at jeg var gravid med et miniatyr menneske i meg,når det egentli aldri kom så langt som å bli det.

å kjære deg!!! jeg kjenner meg VELDIG igjen !! jeg gikk helt til uke 18 og ordinær ultralyd jeg før jeg fikk vite at jeg hadde gått med noe dødt innvendig siden uke 8/9 [:(] 
og jeg gikk til legen min i uke 9 og sa at jeg følte at noe ikke stemte men fikk da høre at det var helt normalt å føle det sånn!! derfor gikk jeg til uke 18 [:(]
men stå på!! ikke gi opp!! jeg har til sammen mistet 3 ganger og er nå gravid igjen og alt ser fint ut!! [:)] 
vet det er vanskelig men vær glad du slapp å gå til uke 18 som jeg gjorde! (vet det er liten trøst, men vil bare at du skal prøve å tenke positivt [:)])

Ellie86...Herregud,det må ha vært et sjokk for deg!
Jeg er glad jeg slapp å gå lengre enn jeg gjorde før det kom fram,men hadde jeg ikke kjent på magefølelsen og bestilt time til jordmor hadde jeg også gått lengre,på grunn av at legen mente det ikke var nødvendig med ny kontroll før uke 22.
Dette sa han,uten å ha kjent på magen min eller noenting.
Når jeg kom til jordmor,fant hun med en gang ut at livmoren var for liten i forhold til antall uker jeg var på vei,samtidig som vi ikke fant hjertelyd...
Jeg håper jeg blir gravid fort,noen som har blitt det etter abort?
Når kan man prøve igjen?Jeg venter bare på å slutte å blø...

nei så grusomt! dette er forferdelig trist. Sender deg en stor trøsteklem og håper at det klaffer fort igen. Lykke til videre

Noen sier at man skal vente litt sånn at kroppen får normalisere seg igjen og sånn... Mens noen sier at det er ok å begynne igjen så fort man er ferdig å blø. De mener at siden du har hatt hormonene i kroppen blir det ofte lettere å bli gravid igjen. Jeg opplevde ikke det da... det gikk uansett lang tid mellom de gangene jeg mistet. Men nå har visst den lille endelig festa seg og bestemt for å bli der inne. Så håpet er ikke ute for din del selv om du har mistet nå. Det var nok noe galt med den siden den døde så tidlig. Får tenke på at om den hadde overlevd nå så hadde den kanskje ikke levd så lenge etter fødselen. Håper det går bra neste gang. Det gjør det nok. [:)]

Trøsteklem. Dette var ikke noe gøy å lese[:(]

ORIGINAL: *Mina min*

Så forferdelig grusomt for dere[:(] Sender en god trøsteklem og ønsker lykke til videre.

ORIGINAL: addi

nei så grusomt! dette er forferdelig trist. Sender deg en stor trøsteklem og håper at det klaffer fort igen. Lykke til videre

sign

Dette var trist å lese og jeg vet nøyaktig hvordan du har det. Kan ikke annet enn å sende deg mange klemmer og de beste ønsker for fremtiden. Håper spiren sitter fortere enn du aner det.

Utrolig trist, trøsteklem til deg fra meg..[:(]

huff. du har mannlig lege ja.. jeg har en kvinne jeg. så hun burde HVERTFALL undersøkt meg :S
legene på sykehuset anbefalte meg å ha en vanlig mens før jeg prøvde igjen siste gang jeg mistet for at kroppen skulle komme i balanse igjen. men det velger du jo selv. men lytt  til kroppen din! :)
slapp av og ta det som det kommer :)
vi bestemte oss for ikke å prøve etter siste gangen jeg mistet, men jeg ble visst gravid :D
masse lykke til videre!!! sender masse gode og positive tanker til deg [:)]

<3 Dere virker så snille og gode her inne <3
Ser det er veldig mange som har mistet en eller annen gangen,kanskje er det mer normalt en man trur?
Jeg har alltid tenkt at "Det hender ikke meg" men slik skal jeg aldri tenke mer...
Den værste sorgfasen min begynner å gå over,men jeg sørger fortsatt.
Men etter å ha fått respons fra dere,så klarer jeg å se framover,litt iallefall.
Tusen takk for svar alle sammen :)

[:)]godt å høre at du klarer å se fremover :)
det er nok desverre ganske vanlig å miste.
jeg trodde heller ikke at det kunne skje meg. og hvertfall ikke 3 ganger. men jeg har kommet meg igjennom det. og det vet jeg at du kommer til å klare også. snakk masse om det. det har hjulpet meg!! [:)]

Back
Topp