Jeg håper ....

aogsersant

Elsker forumet
... at Halvor plutselig skjønner at det er kult å sove til hvertfall seks om morgenen.. Det er altfor tidlig å våkne klokka fem! 

Hjelpes, det var tidlig [&:]....her våkner han rundt 5 hver dag, men får bare litt vann og sover videre til 7.30 (sov til kl.8 i dag gitt)

Her våknet Emma 05 før, men så begynte hun å våkne 06. Så det er fremgang, men jeg håper hun snart kan sove til 07.[:)]
Er sååååå misunnelig på de som har barn som sover helt til 08, det må jo være en drøm. Er så lei av å våkne trøtt og uopplagt hver morgen.
Men den dagen jeg skal  begynne å jobbe igjen, da kommer hun sikkert til å sove lenge tenker jeg[:)]

Her og, men gruer meg og til eg må vekke han 5. Når han skal i barnehagen og eg skal på jobb [&:]

Kunne ønske de forstod og att i helgene kunne de sove lenge, hehe

Enig! Her våknes det rundt 5, men han sovner igjen etter å ha fått smokken. Da sover han til ca 6. Kommer litt an på. Håååper han kan begynne å sove lenger snart!

Bare lurer litt...Når leggere dere egentig gullene siden de våkner så himla tidlig? [:)]

Her legger vi lillemor halv åtte-åtte, og hun sover til åtte-halv ni om morgenen [:)]
Vi står jo opp før henne tilogmed for å gjøre de 3 andre klare for skolen, men i helgene er det deilig å ha henne som vekkerklokke i halv ni-tiden [:)] Får hun en flaske da halv ni, så kan vi ligge og kose i sengen til i ti-tiden [:)] Kjenner meg super heldig når jeg leser innleggene over her [:)][:)]
Jeg er nok kjempe bortskjemt, - og verdens lykkeligste

Tja... vi legger han kl 19, men de gangene han har lagt seg senere har han også våknet kl 5. PLING!

(men ganske lykkelig for det altså[:D])

ORIGINAL: Guttaogmeg

Tja... vi legger han kl 19, men de gangene han har lagt seg senere har han også våknet kl 5. PLING!

(men ganske lykkelig for det altså[:D])

Det regner jeg med at vi alle er [:D]

ORIGINAL: Tøtta29

Bare lurer litt...Når leggere dere egentig gullene siden de våkner så himla tidlig? [:)]

Her legger vi lillemor halv åtte-åtte, og hun sover til åtte-halv ni om morgenen [:)]
Vi står jo opp før henne tilogmed for å gjøre de 3 andre klare for skolen, men i helgene er det deilig å ha henne som vekkerklokke i halv ni-tiden [:)] Får hun en flaske da halv ni, så kan vi ligge og kose i sengen til i ti-tiden [:)] Kjenner meg super heldig når jeg leser innleggene over her [:)][:)]
Jeg er nok kjempe bortskjemt, - og verdens lykkeligste

Heldiggrisen, høres utrolig digg ut[:)]

Emma legger seg kl 19, så er ikke fordi jeg legger henne for tidlig at hun våkner tidlig.[:)]

Nikolai har våkna kl 6 fire ganger siden han fikk faste leggetider. Eller sover han til rundt kl8 stort sett. Hender en sjelden gang han våkner kl 7, og det er helt greit!! Vi legger han kl 2000.
Så vi er utrolige heldige!!!

Back
Topp