Jeg håper noe er på gang :)

PuseBebi

Nybakt mor for første gang
Juli13-jentene
Våknet i dag av sterke sammentrekninger som gjorde ganske vondt både i rygg og mage. Har jo hatt dette lenge, men denne var så "vond" at jeg våknet av den. De andre sovner jeg glatt ifra. Lang var den og. Så da tok jeg 20 min på stepmaskin etter frokost, og det kommer stadig noen flere. Ganske langt mellom hver, men kanskje kanskje det er begynnelsen på noe :)

Dere som har født; hvor lang tid var det mellom deres rier helt i starten?

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Så spennende! :)
Men er det kun min kommunale jordmor som anbefaler hvile, og ikke bevegelse? :rolleyes:
Har man rier vil de jo ikke forsvinne selv om man lader opp batteriene.
Synes de fleste her sverger til bevegelse osv. ;)

Med datteren min begynte det vel med 10-15 min. mellom. Det kom ganske brått på husker jeg når de først begynte. Før dette hadde jeg kun vondt i korsryggen, og noen kynnere nå og da. :)

Her begynte riene brått med 1-3 min mellomrom og varte i 1-2 min.
Lykke til om det er starten på noe ;)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Jeg har fått beskjed om at å gå, vrikke etc hjelper babyen nedover og at riene kan bli bedre av det. Tyngdekraften hjelper også bedre til om man ikke ligger :)

Termin 17. juli ❤

Spennende :D
Her gikk det rimelig fort. Jeg registrerte riene kl 19.30 og 23.39 var hun ute :p
Og bevegelse er bare bra. ;)

Lykke til :)

Dustekropp! Nå har de dabbet av... Blæh.

Termin 17. juli ❤

Jeg har fått beskjed om at å gå, vrikke etc hjelper babyen nedover og at riene kan bli bedre av det. Tyngdekraften hjelper også bedre til om man ikke ligger :)

Termin 17. juli ❤
Ok! Takk for info! :)
Min ligger nå helt ved utgangen, så jordmor sa at hun kommer fort etter riestart. Bør kanskje holde meg i ro jeg da, så det går ikke går enda fortere? :p

Så dumt. Men de kommer nok tilbake igjen! :)
Hvor lenge var det mellom hver ri da?
Ja, regner med det, men er så lei av at kroppen lurer meg. Kan den ikke holde opp helt eller sette igang! Stønn... :)

Jeg timet de ikke så vet ikke hvor lenge det var, men de kjentes ikke spesielt regelmessige ut. Ventet liksom på at de skulle ta seg opp.

Termin 17. juli ❤

Ja, regner med det, men er så lei av at kroppen lurer meg. Kan den ikke holde opp helt eller sette igang! Stønn... :)

Jeg timet de ikke så vet ikke hvor lenge det var, men de kjentes ikke spesielt regelmessige ut. Ventet liksom på at de skulle ta seg opp.

Termin 17. juli ❤
Opp med motet- snart din tur uansett;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Back
Topp