Jeg håper jeg kan

Tro,håp,kjærlighet

Betatt av forumet
Jeg har sittet å lest gjennom noen tråder her inne nå, å kjenner at jeg virkelig håper jeg kan ta del i denne flotte gruppen:)
Det er nå en dag til jeg skal teste (ifølge bv kalkulatoren) og jeg føler selv jeg har mange symptomer..

Vi har hatt dobbel pergokur denne mnd, sex hver dag og passet på å ligget med beina høyt etter sexen.

Jeg har bla kjent:
Stikking i brystene.
Mens murringer som kommer å går.
Halsbrann som kom i natt og fortsatt er plagsom.
En gang der jeg plutselig luktet noe rart som ingen andre luktet (var søppela som er 8 meter uten for leiligheten;) )
Veldig uren hud.
Betraktelig mer utflod som også er veldig tyntflytende og sammtidig seigt (ok dette ble mye info
Føler meg strammere der nede (når vi skal ha sex, noe også min kjære har kommentert).

Vi har vært prøvere i 4 år, der 8 mnd har vært på pergo time, 2,5 år har vært aktive og resten har vært avslappet..

Nå er det hardt på ann ifølge gu, her skal vi prøve alt på kort tid..
Så jeg håper dette er vår gang, at det nå skal klaffe og at jeg IKKE får mensen i morgen :)

Jeg vil så gjerne inn hit til dere;)

Men kan dere fortelle hvordan symptomer dere hadde helt i starten?

ahhhh så flaut:(
Innlegget mitt kom jo frem 3 ganger..

Men jeg glemte å skrive et symptom:)
Jeg får plutselig trang til å gråte pga filmer.
Jeg har ALDRI hatt slik trang før, å jeg kan ikke plutselig gråte nå liksom, da ville jo min kjære fått sjokk;)Så jeg biter meg i leppa å holder igjen..

I begynnelsen av denne uken: 
Sterk hodepine, rar smak i munnen og oppblåst mage (føles ut som mensen kommer)...
Så tok det 2 dager før alle symptomene ble slengt i fjeset mitt.. haha !

lykke til <3

Back
Topp