Jeg gruer meg.. :(

- Amy -

Gift med forumet
Ja, det er egentlig ingenting å grue seg for. Men jeg gjør det. 

I dag må jeg fikse Klexanen selv. Eller samboer kan ta det. Men jeg har jo helt angst fra før av. Mor har stukket meg de andre dagene, men nå er hun vekkreist. Og legekontoret stengt. Og jeg psyker meg heeeelt ut.. 

Hater sprøyter! Kan trenge litt "you can do it!" utsagn her.. Blir helt kvalm bare med tanken.. 

Heier på deg, dette klarer du! 

Æsj, nå kom samboer inn og sa han skulle gjøre det. :( *skrekk* Lettere å ta seg sammen med mor. Hun tar bare den strenge tonen hehe.

Dessuten burde jeg ha tatt den selv.. Ja, det burde jeg. Blæh..

Hva er det for no? Men uansett, you can of course do it. Siden du har gjort det før;)

Jeg føler med deg!!!

Et tips: finn musikk som får deg til å føle deg litt tøff :P Og når du er på ditt tøffeste så stikker du sprøyta inn :) Bare ikke sprøyt inn for fort, det kan svi en del :S

Masse lykke til!! Dette fikser du :)

*puste ut* Da fikk mannen i huset æren av å stikke haha. Men det var likegreit for han kunne si at det var feks tyngre å få inn sprøyta og stoffet enn han hadde trodd. Så da vet jeg det før jeg skal gjøre det selv. 

Jeg får ta tipset om å sette på musikk. Feks. "Eye of the tiger" på full styrke hehe. 

Amnion skrev:
skulle gjerne hjulpet deg (moahahahahaaa...)

Fyyy deg! Hehe :) Jeg blir bleik bare jeg hører sykepleierstudentene som skal stikke hverandre. 

Side skrev:
Hva er det for no? Men uansett, you can of course do it. Siden du har gjort det før;)

Det er blodfortynnende jeg tar i svangerskapet. Håper at det hjelper slik at jeg ikke mister denne gangen :)

Back
Topp