Jeg gruer meg så til foreldremøte i barnehagen...

OdaM

Elsker forumet
.. på fredag! Sukk hehe, sikkert tåpelig! 
Men hva snakker man om? Må jeg si noe liksom? Jeg er litt yngre enn de andre der, og blir så lett flau i en mengde med mange voksne erfarne mammaer og pappaer. Har helst lyst til å sitte å høre på hva som skjer.. Erfaringer?

Du trenger ikke si noe om du ikke vil :)
De ansatte forteller litt om dagene i barnehagen, informerer om ting som er nødvendige, også er det fritt frem for foreldrene å komme med ris eller ros og forslag til forbedringer :)
Ikke noe farlig! Det går helt sikkert kjempebra! ;)

¤Woolfmother¤ skrev:
Du trenger ikke si noe om du ikke vil :)
De ansatte forteller litt om dagene i barnehagen, informerer om ting som er nødvendige, også er det fritt frem for foreldrene å komme med ris eller ros og forslag til forbedringer :)
Ikke noe farlig! Det går helt sikkert kjempebra! ;)

Åh, det var godt å høre!:-) Tusen takk!!:)

vi sitter bare å hører på. de forteller om årsplanen, dagene i barnehagen etc etc så snakker de foreldrene som vil.. er ikke noe sånn rundgang hvor alle må si noe eller sånne ting :)

Hvis det er første foreldremøte i år er det vanlig at alle foreldre presenterer seg kort med navn, bosted og barnets navn. Men ikke noe farlig ;) Ellers trenger du ikke å si noe om du ikke vil. Er ihvertfall sånn det er i bhg vår :)

*mammatiltoprinser* skrev:
Hvis det er første foreldremøte i år er det vanlig at alle foreldre presenterer seg kort med navn, bosted og barnets navn. Men ikke noe farlig ;) Ellers trenger du ikke å si noe om du ikke vil. Er ihvertfall sånn det er i bhg vår :)

her er det bare 1 foreldremøte i året.
Så her presenterer kun de ansatte seg hver gang,i tilfelle det er noen nye foreldre der.

en ting er sikkert, det er som regel 2-3 foreldre som tar seg av pratingen, flesteparten er tyst...

Jeg er en av prateforeldrene (det hadde dere aldri trodd om meg tenker jeg). Men jeg synes det er flott at du trosser det at du gruer deg, og stiller opp på foreldremøte! Jeg synes det er SÅ viktig at man er til stede og får med seg beskjeder og oppfordringer! Du trenger slettes ikke si en lyd. foreldremøter er nesten alltid mest enveiskommunikasjon fra de som jobber i barnehagen.

Back
Topp