Jeg gremmes

Armene skal helst ha en knekk på 90 graders vinkel og bevege seg frem og tilbake i begeistret tempo. Innimellom, under spesiell opphisselse, kan man også foreta såkalte stup fra høyde med høyre hånd som faller på venstre. Motsatt for venstrehendte

Generelt så hate æ når folk skriv f.eks "jeg kjedddddddddddddddder meg" i stede for "jeg kjeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg"

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Generelt så hate æ når folk skriv f.eks "jeg kjedddddddddddddddder meg" i stede for "jeg kjeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg"

Ja! Også når dem klare å synge sånn i tillegg! [8D] *grøss*

Nå har ikke jeg hørt reklama, men regelen er vel at man skal ha lange vokaler ved enkelkonsonant etterpå, og kort vokal om det er dobbel konsonant etterpå...?

Er iallefall det sambo har lært som holder på å lære norsk [8|]

ORIGINAL: CecilieT

Nå har ikke jeg hørt reklama, men regelen er vel at man skal ha lange vokaler ved enkelkonsonant etterpå, og kort vokal om det er dobbel konsonant etterpå...?

Når man synger er det alltd lange vokaler på lange toner. Man sier ikke llllll og dermed synger man det ikke heller. [;)]

ORIGINAL: Lille Rosin

Han synger jo på dialekt, og ja vi prater sånn med lange tykke l er og full pakke.[:D]

Akkurat det der går utenom dialekt. Jeg vet hvordan dialekten høres ut, men det er fortsatt fy-fy å synge sånn. [8D]

ORIGINAL: Miss Gilmore

Uff....er det ikke travelt å irritere seg så mye over småting?

Nææ.. Heller småting enn store ting. Er ganske lykkelig og tilfreds, så det fins bare småtterier å pirke på. [8D]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: CecilieT

Når man synger er det alltd lange vokaler på lange toner. Man sier ikke llllll og dermed synger man det ikke heller. [;)]

Må høre reklama tror jeg, for begynner å lure på om jeg synger det samme som han, slik du beskriver det [8D]

ORIGINAL: Sicily

Ja! Også når dem klare å synge sånn i tillegg! [8D] *grøss*

Man får bare trøste sæ me at en sånn feil gjør man faktisk ikke sjøl[:D]
Rettskrivning og -uttalelse lenge leve!!!

ORIGINAL: Refleksheks

ORIGINAL: Juliette

ORIGINAL: Refleksheks

ORIGINAL: Juliette

Og jeg lurer på hvorfor nesten alle klapper på 1 og 3, ikke på 2 og 4[8D]

Og så lurer jeg på om det er et krav til å klappe slik at man trekker armene bak seg - når man er gladkristen?

Man skal være glakristen, trekke armene bak seg (frem og tilbake) og klappe på 2 og 4

Så det er SÅNN det er, ja. Hadde en mistanke.
Det er nok et gen som gjør det, et gen alle kristne har.

tror du det er recessivt syndrom, dominant syndrom eller kjønnsbundent syndrom?

Haahahaha, for en genial tråd[:D] Når jeg tenker meg om har jeg lagt merke til det, men ikke oppfatta det :p Oddemann, altså..

Back
Topp