jeg gratulerer!

Kristin982

Forelsket i forumet
Jeg var ikke så flink til å gratulerer alle! 
Derfor dette her!

Jeg vil gratulere oss alle! Så flinke vi var til å føde! Noen hadde fine fødsler, noen lange eller korte, noen hadde vanskelige MEN vi har født våre barn!!!
Og nå er vi mamma for første/andre eller tredje gang og nyter livet med den lille!

Tenk dere at ni måneder har gått (jeg savner litt de sparkene allerede ;) ) og nå har babisene kommet til verden! Ifjor snakket vi om tester, voksende mager, svangerskapsplager og rett og slett lurte på OM vi er gravide...

Jeg ønsker oss alle en fantastisk fin tid med den lille!

klem

JA der sier du noee:) Vi har vært kjempeflinke alle sammen, kommet oss gjennom slitsomme og mindre slitsomme svangerskap:) Ja jeg savner også sparkene, men er glad for å slippe svanegrskapet med sine vonter! Nå har vi våre nurk, vi er heldige

Jeg benytter meg grovet av tråden din til også å gratulere alle med sine små babyer! Håper dere har det flott med de søte små. Tiden går så aldeles fort. Jeg må si jeg foretrekker å ha de utenpå framfor inni, og har ikke begynt å savne noe spark enda. Men, tenker en del på at dette var siste gangen. Til gjengjeld har jeg fått to skjønne og perfekte skapninger. Lykke!

Back
Topp