Jeg googlet "tannfrembrudd" på bildesøk..

*Labambie

Forumet er livet
Bare for å se om jeg så noe som lignet... Men se hva jeg fant, på side 3 eller hva det var.. Noe kjent??

Hahahahahahahahaha!!! [:D][:D][:D]

Hahaha![:D] kal-el jo! [8D]

Jeg kan ikke huske å noensinne ha skrevet det ordet noe sted en gang, ei heller har jeg deltatt i noen tråder med det emnet. [:D]

ORIGINAL: JuleRævva

Synes kanskje karen ser ut til å ha vært igjennom verre ting enn tannfrembrudd forøvrig![8D]
(Selv om man ikke skal kimse av tenner som kommer)

Noen som prøvde selv? [:D]

Måtte testa det ud sjøl.

Hahahahahahahhahahhahhahahaha

ORIGINAL: Labambie

Noen som prøvde selv? [:D]

Ja. dukket opp på side 3 [:D]

Apropos tannfrembrudd, jeg har skallfasetter, ødela tennene mine foran, så 6 tenner foran er skallfasetter. Mens fasettene var under produksjon / støping i to uker måtte jeg gå med en plastbeskytter for å beskytte de nedfilte tennene (tennene må files ned når man skal sette på fasetter). Her er et bilde når jeg har tatt av den midlertidige beskyttelsen for å se creepy ut: [:D]

Redigert:

ORIGINAL: Kal-El

Apropos tannfrembrudd, jeg har skallfasetter, ødela tennene mine foran, så 6 tenner foran er skallfasetter. Mens fasettene var under produksjon / støping i to uker måtte jeg gå med en plastbeskytter for å beskytte de nedfilte tennene (tennene må files ned når man skal sette på fasetter). Her er et bilde når jeg har tatt av den midlertidige beskyttelsen for å se creepy ut: [:D]

OMG!!! Ta den på igjen, ta den på igjen!! Hahahahaha!! Ikke pent... [8D]

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: Kal-El

OMG!!! Ta den på igjen, ta den på igjen!! Hahahahaha!! Ikke pent... [8D]

Oppdaterter posten min med denne:

Det siste bildet kunne vært tatt rett ut fra en vampyr film.......
[&:][&:][&:] hjelp det var creepy....

hehe[:D]

Back
Topp