Jeg glemte det UT

Krristy

Gift med forumet
I vårt forhold er det mannen som Alltid glemmer ut merkedager og bursdager, men idag så ble det omvendt [X(]

Vi har vært gift i 1 halvt år idag så vi hadde tenkt å feire det litt med en kosekveld i kveld.
Når mannen våkna så sier han GRATULERER KJÆRE, eg forstår ingenting og spør hvorfor han gratulerer og er ganske så forvirra [8D]

Så var det jo halvt års bryllupsdag idag og EG av alle folk som husker til og med bryllupsdatoen til svigerforeldrene mine hadde GLEMT det[8D]

Dette kommer eg til å få hørre LENGE iallefall [:'(][8D]

GUd, hvis jeg skulle huska på alle halvtårs jubileer, hadde jeg sliti[8D]

ORIGINAL: Råsa Muffin

Hehe! Men veldig positivt at han husket da [:D]

Hehe ja [:D]
Men han kommer nok til å leve på denne ganske lenge[8D]
Får vell gjør det godt igjen og ta han med på Lefdal eller Platekompaniet og la han få velge ut en valgfri blueray film så er eg nok tilgitt [8D]

ORIGINAL: ~Mummimamma~

GUd, hvis jeg skulle huska på alle halvtårs jubileer, hadde jeg sliti[8D]

Hehe, nå er vel ikke halvårsdag noe å feire men.. [:D]

Og så HALVTårsjubileet da, hvordan kunne du finne på å glemme noe SÅ VIKTIG!

Men det er nok godt å vite at dere ikke er perfekte til å huske alt begge to!

Vi glemte 12-årsdagen vår, kom ikke på det før langt ut på dagen så jeg fikk ordnet noe god middag og sånn. Tidligere ville jeg ha planlagt alt i goood tid, så vi begynner vel å bli litt "satt" [8D]

ORIGINAL: Labambie

Hehe er nå snakk om å verr gift i 6 mnd-er da [8D]
Han er ikkje hjemme engong på dei 2 første 1 og 2 års bryllupsdagene [8D]
Når me har hatt det ganske turbulent i det siste så syns eg det er noe å feire for ikkje så lenge siden var vi GANSKE nær med å separere oss [:)] Men me klarte å komme oss over det så då syns eg det er verdt å feire

ORIGINAL: Krristy

Når me har hatt det ganske turbulent i det siste så syns eg det er noe å feire for ikkje så lenge siden var vi GANSKE nær med å separere oss [:)] Men me klarte å komme oss over det så då syns eg det er verdt å feire

Da er det så absolutt verdt å feire det, ja[:D]
Håper resten av ekteskapet går knirkefritt[:)]

hehe sambo er en som klarer huske alle datoer og merkedager.. ofte jeg blir vekket av et kyss og et gratulere.. ehm, hva gratulerer du for? du har jo navnedag idag[&:][:D][:D]

ORIGINAL: Krristy

Huff, da var det tåpelig sagt av meg over! Unnskyld! [:)] Egentlig er jeg veldig FOR enhver sjanse til å feire noe! Og når dere har hatt en turbulent tid er en halvårsdag viktigere enn hva jeg først tenkte!

Gratulerer med dagen da! [:D]

Back
Topp