Jeg gleeeeder meg!

Mars09ogJanuar11

Elsker forumet
Jeg gleeeeder meg så enormt til magen kommer, til å kjenne spark, til å kunne si at jeg er gravid, finne ut kjønnet, UL, vente spent på den lille som skal komme osv

Å ja, jeg gleder meg faktisk til fødselen[:D] For det er så fantastisk når babyen kommer ut og du endelig kan se den[:D][:D][:D]!!! Det er verdt all smerte og tid!

Hehe, jeg gleder meg jeg også, men akkurat nå gleder jeg meg mest til kvalmen blir borte.. Men det kommer til å bli så gøy å se babyen på ul, kjenne at den faktisk er der! Og få vite hva det blir, bli litt kjent..

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Jeg gleeeeder meg så enormt til magen kommer, til å kjenne spark, til å kunne si at jeg er gravid, finne ut kjønnet, UL, vente spent på den lille som skal komme osv

Å ja, jeg gleder meg faktisk til fødselen[:D] For det er så fantastisk når babyen kommer ut og du endelig kan se den[:D][:D][:D]!!! Det er verdt all smerte og tid!

SING!![:)][:)][:)]

sign

Helt enig!! Gleder meg noe sykt eg også! [:D][:D][:D][:D][:D]

Åh ja, gleder meg så innmari!! [:)] Er så mye å se fram til nå, men ukene går så sagte [&:]

ORIGINAL: neselo

Åh ja, gleder meg så innmari!! [:)] Er så mye å se fram til nå, men ukene går så sagte [&:]

Signerer denne jeg også! Kjente jeg ble glad i hele meg av innlegget ditt, men dagene snegler seg liksom bare avgårde [:D]

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Signerer denne jeg også! Kjente jeg ble glad i hele meg av innlegget ditt, men dagene snegler seg liksom bare avgårde [:D]

Huff ja, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves heldigvis...! prøver liksom å tenke på noe annet, men det er ikke lett! Føler jeg går litt i svime om dagen [&:][:)]

GLEDER MEG GLEDER MEG GLEDER MEG
GLEDER MEG GLEDER MEG GLEDER MEG
GLEDER MEG GLEDER MEG GLEEEEEEEEEEEEEDER MEG  

TIL ABSOLUTT ALT.............[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ååååh!
jeg og gleder meg!
Men først og fremst gleder jeg meg til å finne ut om alt er bra!!
Men jeg vet uansett at akkurat nå, så banker hjertet mitt for den spira som ligger inni der og skal vokse seg stor og sterk!
Sambo begynte tilogmed å snakke om ungdomstiden til h*n igår..! Om at vi må låse inn moppa til ungen fra januar til mai, fordi den ikke får lov å kjøre moppe på glatta! :D Mannfolk ass..:p Er ikke snakk om å ta en dag av gangen, neida, her begynner vi med tenåringsproblemer allerede! :O)

ORIGINAL: WishMeLuck

ååååh!
jeg og gleder meg!
Men først og fremst gleder jeg meg til å finne ut om alt er bra!!
Men jeg vet uansett at akkurat nå, så banker hjertet mitt for den spira som ligger inni der og skal vokse seg stor og sterk!
Sambo begynte tilogmed å snakke om ungdomstiden til h*n igår..! Om at vi må låse inn moppa til ungen fra januar til mai, fordi den ikke får lov å kjøre moppe på glatta! :D Mannfolk ass..:p Er ikke snakk om å ta en dag av gangen, neida, her begynner vi med tenåringsproblemer allerede! :O)

Hehe.. det r flere samboere som er langt fremme i tid allerede.... hehehe.

åhhh... jeg gleder meg jeg også! [:)]
Vi har så mye få se frem til, jenter!

Signerer[:)][:)]

Gleder meg også kjempemasse, til alt det du nevner, og til den første tiden med nyfødt baby, koste meg glugg ihjel forrige gang [:D]

Back
Topp