Jeg gleder meg....

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Til trådene om "dårlig natt, mye plager i magen" og "har så mye kynnere, vonde er de også..." i stedet for å være "oi da, godt det ga seg/håper det gir seg" og "håper lille holder seg inne noen uker til", frandrer seg.

Om en måned er nemlig disse trådene "oi, kanskje det skjer snart?" "håper det tar seg opp!" "snart baby"

Mye mindre skremmende enn disse skremslene om premature babyer som vi har rumdtom her nå. Heller spennende og.... gøy!

Ikke lenge igjen nei, bare vi kommer over jula/nyttår er vi klare vi!

Jeg sitter og koser meg for tiden. Jeg er spent som en unge og tålmodigheten min er litt dårlig ;))) Men stresser ikke (ennåXD) Skal feire siste barne frie jula. ( første barnet i familien i min søskenflokk) Noe pappa virkelig har gjort innsats at jeg skal huske lol, Selv tror jeg han ville hatt ungen allerede denne jula på fanget ;)))

Jeg sitter og koser meg for tiden. Jeg er spent som en unge og tålmodigheten min er litt dårlig ;))) Men stresser ikke (ennåXD) Skal feire siste barne frie jula. ( første barnet i familien i min søskenflokk) Noe pappa virkelig har gjort innsats at jeg skal huske lol, Selv tror jeg han ville hatt ungen allerede denne jula på fanget ;)))

Ja, jeg har også tenkt å kose meg med advent og jul (ikke akkurat barneløst, jeg venter familiens femte barnebarn på min side og tredje på mannens, altså vårt tredje, også har min bror har to) men jeg gleder meg til trådene forandrer seg.

Det er så ekkelt med disse trådene om kynnere som er vonde og blødninger og maserier og besøk på føden, når alt vi kan gjøre er å håpe den lille venter, for det er for tidlig enda (selv om vi er kommet så langt at det nok går bra)
Det er så mye hyggeligere når trådene har spenning og glede over det som skjer, ikke litt skrekk. DET gleder jeg meg til.

Men jeg har slett ikke noe mot desember, jeg elsker desember og jul

Gleder meg jeg også til det begynner å skje ting "på ordentlig" her, sånn innenfor "tidsfristen"!:-) Veldig spennende å se hvem som blir den første til å få babyen sin her!:D

Åjaa, det blir kjekt :):) Har lest litt sånne innlegg på november og nå desember-forumet en stund:p Koselig!

Back
Topp