Jeg gleder meg...

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
til å føde....
Ser på fødeavdelingen på Fem, og jeg er så gira på å oppleve det, og få det til på egenhånd!

Altså, jeg skal klare å vente, og glede meg over gravidititen and so on, men det skal bli gøy å oppleve det!

jeg har født før og jeg gleder meg også :-)

Jeg gleder meg også, jeg har også født før :)

Sett masse på fødeavdelinga selv, men kan ikke si jeg gleder meg ;)

Jeg gleder meg jeg også,
jeg har også født før. :)

Hadde en helvettes fødsel sist, men gleder meg likevel :) Vi er da rare ;)

Jeg også gleder meg :-) på en side gruer jeg til alt det vonde og tunge, men samtidig gleder jeg meg til å skulle gjennomføre en fødsel med min egen styrke, og til å hilse på den lille gutten og starte et nytt liv :-) En skrekkblandet fryd ;-)

Jeg gleder meg også, og jeg har født før :) Det er hardt og vondt, men samtidig synes jeg det er en fantastisk opplevelse å jobbe for å få barnet sitt til verden :)

Jeg har en blandet følelse, men kan ikke si at jeg gleder meg for det gjør jeg ikke. Men er jo lit spent på hvordan det vil gå... Har jo ikke opplevd det før, så jeg gruver meg lit men er på samme måte litt spent,

Har født før, og gleder meg ikke akkurat når jeg ser på fødeavdelingen og leser fødselshistorier, da kommer det veeeldig tilbake hvordan det var! Men gleder meg til etterpå!:P

Jeg gleder meg også, gruer meg bare til hodet skal ut :p

jeg gleder meg også, og har født før. er spent på om denne gang blir like kjapp og grei som sist=) Men jeg gruer meg til etterrier og BLOD! Det var det ingen som fortalte meg om sist, og det kom faktisk som et sjokk. Visste jo at man kom til å blø, men da jeg sto i en blodpøl i dusjen, trodde jeg seriøst at noe var alvorlig galt! (hinnerester)

jeg gleder meg også, og har født før. er spent på om denne gang blir like kjapp og grei som sist=) Men jeg gruer meg til etterrier og BLOD! Det var det ingen som fortalte meg om sist, og det kom faktisk som et sjokk. Visste jo at man kom til å blø, men da jeg sto i en blodpøl i dusjen, trodde jeg seriøst at noe var alvorlig galt! (hinnerester)
Haha, slik var det hos meg også! Hadde egentlig ikke tenkt noe over blod hverken før eller etter fødsel jeg, alt skjedde jo så fort. Så da jeg sto i dusjen 5 min etter fødsel og så det bare rant trodde jeg at jeg måtte få masse blodoverføronger :p godt for all erfaring en får ihvertfall, nå vet jeg hva som venter meg i ukene etter også :p

Samme med meg etter første, ble nesten irritert at ingen hadde sagt ett ord om tiden etter fødsel!! Jeg var jo helt uerfaren og ante ikke hva som ventet meg... For ikke snakke om hormoner, svetting (det rant bokstavelig talt av meg hver gang jeg ammet de første dagene :P Sikkert mye vann som måtte ut igjen, for hadde mye vann i kroppen..), tårer osv :P Det var mye bedre etter nr to når jeg var forberedt på det, da merket jeg heller ikke like mye til det - ble ikke så overrasket ;)

Jeg og! :D Tok ks med første, og dødfødsel sist, så NÅ vil jeg oppleve en ordentlig fødsel! :D

Jeg og gleder meg litt...får nok et lite panikk øyeblikk en eller annen gang,men det har gått fint før så det gjør det nok nå også :-) må man jo bare tenke,,

Back
Topp