Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, slik var det hos meg også! Hadde egentlig ikke tenkt noe over blod hverken før eller etter fødsel jeg, alt skjedde jo så fort. Så da jeg sto i dusjen 5 min etter fødsel og så det bare rant trodde jeg at jeg måtte få masse blodoverføronger godt for all erfaring en får ihvertfall, nå vet jeg hva som venter meg i ukene etter ogsåjeg gleder meg også, og har født før. er spent på om denne gang blir like kjapp og grei som sist=) Men jeg gruer meg til etterrier og BLOD! Det var det ingen som fortalte meg om sist, og det kom faktisk som et sjokk. Visste jo at man kom til å blø, men da jeg sto i en blodpøl i dusjen, trodde jeg seriøst at noe var alvorlig galt! (hinnerester)
jeg gleder meg også, og har født før. er spent på om denne gang blir like kjapp og grei som sist=) Men jeg gruer meg til etterrier og BLOD! Det var det ingen som fortalte meg om sist, og det kom faktisk som et sjokk. Visste jo at man kom til å blø, men da jeg sto i en blodpøl i dusjen, trodde jeg seriøst at noe var alvorlig galt! (hinnerester)