Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, slik var det hos meg også! Hadde egentlig ikke tenkt noe over blod hverken før eller etter fødsel jeg, alt skjedde jo så fort. Så da jeg sto i dusjen 5 min etter fødsel og så det bare rant trodde jeg at jeg måtte få masse blodoverførongerjeg gleder meg også, og har født før. er spent på om denne gang blir like kjapp og grei som sist=) Men jeg gruer meg til etterrier og BLOD! Det var det ingen som fortalte meg om sist, og det kom faktisk som et sjokk. Visste jo at man kom til å blø, men da jeg sto i en blodpøl i dusjen, trodde jeg seriøst at noe var alvorlig galt! (hinnerester)
jeg gleder meg også, og har født før. er spent på om denne gang blir like kjapp og grei som sist=) Men jeg gruer meg til etterrier og BLOD! Det var det ingen som fortalte meg om sist, og det kom faktisk som et sjokk. Visste jo at man kom til å blø, men da jeg sto i en blodpøl i dusjen, trodde jeg seriøst at noe var alvorlig galt! (hinnerester)