Jeg gleder meg virkelig

Solo super

Elsker forumet
VIP
Til å kunne tisse normalt igejn og få tømt blæra skikkelig..... er så himla digg den første tiden etter svangerskapet,da kan man faktisk sitte å tisse flere minutter i strekk :)

Koselig med disse små i magen som dulter borti blære titt ofte bare for å minne deg på at du har en,men å kunne få kontrollen tilbake å kunne tisse fordi man må og ikke fodi man tror man må :)

Og nå må jeg virkelig si god natt,skulle lagt meg for over en time siden.....huset er kaos og jeg får visst besøk i morgen :)

Den tissinga, den tissinga... Og, god natt ;) Jeg burde og sove nå..

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Hehe, kjenner meg igjen.. Løper ofte på toalettet.. Jeg gleder meg til å kunne sove som jeg vil, uten armer som dovner, bein som er rastløse og magen som er i veien.. På en annen side, når barna kommer får jeg vel knapt tid til å sove.. :p

Hahaha! Hear, hear! Blir deilig å få kroppen sin (delvis) tilbake etter fødsel! :)

Hahaha! Hear, hear! Blir deilig å få kroppen sin (delvis) tilbake etter fødsel! :)

Signerer denne! Skal bli deilig og slippe og skvette om man får latterkrampe og. Må jo løpe på do hver gang noen sier noe morsomt :p

Back
Topp