Jeg gleder meg veldig til...

Ullvott

Elsker forumet
Å kunne trene igjen! Ikke det at man ikke kan tene som gravid.. Men med bekkenløsning og kvalme er det ikke blitt førstepri!
Så jeg gleder meg helt vanvittig til lange trilleturer, men også å trene sånn at hjertepumpa virkelig får kjørt seg.

Har du måttet gi opp en treningsform i graviditeten som du gleder deg til å komme i gang med igjen?

Gleder meg også til å bevege meg mer igjen! Kunne gå seg en god tur, bli svett og sliten :) og jeg gleder meg til å komme meg på hesteryggen igjen, forrige ridetur var i september og det føles som ett par evigheter siden!

Jeg gleder meg til å gå tur. Jeg gikk tur hele tiden med jentungen men nå er det ett slit. Vi gikk til butikken osv som er 5 min gåavstand unna. Men pga bakken her så gjør det bare vondt. Den bakken i seg selv er en treningsøkt og med vondt i lysken så er den nesten umulig å komme opp. Prøvde senest her om dagen. Måtte stoppe 4 ganger opp bakken.

Jeg gleder meg til å gå tur. Jeg gikk tur hele tiden med jentungen men nå er det ett slit. Vi gikk til butikken osv som er 5 min gåavstand unna. Men pga bakken her så gjør det bare vondt. Den bakken i seg selv er en treningsøkt og med vondt i lysken så er den nesten umulig å komme opp. Prøvde senest her om dagen. Måtte stoppe 4 ganger opp bakken.
Ja, enn at noe som man tar så selvfølgelig som å gå tur er så savnet!! Det er undervurdert hvor godt det er å kunne gå skikkelige turer :) Håper du får formen raskt tilbake etter lille er født så du får gått litt turer igjen:)

Å kunne trene igjen! Ikke det at man ikke kan tene som gravid.. Men med bekkenløsning og kvalme er det ikke blitt førstepri!
Så jeg gleder meg helt vanvittig til lange trilleturer, men også å trene sånn at hjertepumpa virkelig får kjørt seg.

Har du måttet gi opp en treningsform i graviditeten som du gleder deg til å komme i gang med igjen?
Trente ikke noe fast før jeg ble gravid men skal bli godt å bevege seg igjen og ikke la kroppen forfalle helt!!!

Ja gleder meg voldsomt. Vurderer til og med å få meg pt siden jeg ikke skal ha flere barn :) i tillegg elsker jeg fjellturer både til fots og på ski og er derfor mye ute i naturen :)

Jeg gleder meg veldig til å få kontroll over kroppen min igjen og til å kunne bevege meg igjen. Pleier å være veldig aktiv i hverdagen, skal bli godt
å gå på lange trille turer <3

Savner noe voldsomt å danse! :-D Sist graviditet dansa jeg ballett frem til 7 1/2 mnd, men me ei lita hjemme har jeg dessverre ikke energi nok denne gangen:-/ Gleder meg også til andre dansestiler (jazz, moderne, hiphop), det nytter ikke når bekkenløsningen melder sin ankomst, føltes som om bekkenet skulle vris fra hverandre til tider:-P

I voksen alder så har eg sett på trening som ein plikt og ikkje noe eg frivillig ønske å gjør. I 2014 la eg om totalt livsstilen og kjøpte meg personlig trenar. Gull verdt pengene! Fekk gode treningsrutiner og syns det va fantastisk å se at o min kropp konne bli bedre, sterkare og sunnare. Nå har eg ikkje trent siden mai, og fy søren for et savn! At eg sko savna noe som eg har sett på som ein plikt hadde eg aldri i min villaste fantasi trodd, så trening sammen me å konna gjøra husarbeid igjen står faktisk øverst på listå mi akkurat nå :p

Gleder meg utrolig mye til å bli mer aktiv, og føle at jeg har mer kontroll over egen kropp igjen! Kunne nok helt sikkert fått til å være mer aktiv under graviditeten enn jeg er, men siden jeg fortsatt jobber 100 %, så er det dessverre ikke så mye energi igjen til trening. Deltar på gravidtrening en gang i uka, og prøver å få til å svømme en gang og kanskje en tur eller to. Tenker at det får holde slik som formen og bekkenet er per nå, også satser jeg på å komme mye sterkere tilbake bare lillegutt er kommet ut! <3

Gleder meg til å drive aktivt på med rulleski og ski igjen, har ikke helt turt å sluppet meg løs med det de siste mnd. Mulig det blir en skitur i jula, men noe særlig fart på skøyteskiene blir det ikke :p

Jeg gleder meg til lange trilleturer og så har vi kjøpt oss joggevogn som jeg gleder meg enormt til å bruke når det blir varmere i luften og baby blir litt større :) savner det å kunne bevege meg fortere enn skilpaddetempo og å kunne løfte/leke/kaste rundt på 3-åringen. Føler meg så svak og ubrukelig.

Ja, enn at noe som man tar så selvfølgelig som å gå tur er så savnet!! Det er undervurdert hvor godt det er å kunne gå skikkelige turer :) Håper du får formen raskt tilbake etter lille er født så du får gått litt turer igjen:)
Håper jeg også. Bilen har ikke godt av å kjøre på butikken så kort heller. Hehe. Gikk tur 4 dager etter fødsel sist så håper på det samme nå.

Gleder meg til å være mer i stallen igjen <3
Gleder meg også til å komme tilbake fult tid på stallen, trene hestene og komme tilbake til Normal sik. Bare tanken på å kunne gjøre alt stallarbeidet alene frister mye;P

Men gleder meg også til å begynne å trene med gubben igjen, selvom han vil ligge flere mil foran meg når jeg kommer tilbake!

Gleder meg også til å komme tilbake fult tid på stallen, trene hestene og komme tilbake til Normal sik. Bare tanken på å kunne gjøre alt stallarbeidet alene frister mye;P

Men gleder meg også til å begynne å trene med gubben igjen, selvom han vil ligge flere mil foran meg når jeg kommer tilbake!
Uff ja hadde hestene vært i trening så hadde jeg nok syntes det var værre. Her er det pensjonerte travere som får gå på fjellet hele dagen :) og mamma som tar seg av møkkingen for tiden :p

Uff ja hadde hestene vært i trening så hadde jeg nok syntes det var værre. Her er det pensjonerte travere som får gå på fjellet hele dagen :) og mamma som tar seg av møkkingen for tiden :p

Mine har vokst mye den siste perioden så de har fått fri, men skal begynne treningen på den yngste i dag, for hjelp fra en jente som ønsker å trene.

Gubben min gjør det meste av all tuingt arbeid på stallen,mens jeg møkker ennå boksene, men ikke stort annet en å pusle med hestene!

Jeg begynte å trene for å løpe 10 km 1.jan i år og har ikke fått løpt siden jeg ble gravid pga kvalme og brekninger når jeg er fysisk aktiv. Derfor gleder jeg meg til å forhåpentligvis komme igang med løping etter noen uker etter fødselen.

Mine har vokst mye den siste perioden så de har fått fri, men skal begynne treningen på den yngste i dag, for hjelp fra en jente som ønsker å trene.

Gubben min gjør det meste av all tuingt arbeid på stallen,mens jeg møkker ennå boksene, men ikke stort annet en å pusle med hestene!
Jøss, klarer du å møkke ennå? :o jeg har gitt opp for lenge siden. Og nå er det tungt bare å leie hestene inn altså. Mamma bor oppe ved stallen så hun har sagt at hun kan ta det til etter jeg har født og kommet litt i gang igjen. Snille mamma. Så håper bare jeg kommer meg raskt etter fødsel :)

Back
Topp