Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Måtte bare si det! [;)] Mest av alt, så gleder jeg meg til å få nytt bad!! Og det har de lova skal være ferdig til i førsten av desember! [:)] Jeg skal ta masse bilder underveis, og legge ut for de nysgjerrige. [:D]
Jeg gleder meg også veldig til jul [:D] Men mest av alt gleder jeg meg til NESTE jul. Da skal vi begynne våre egne tradisjoner i vårt nye hus[;)] I år blir det med svigers, å jeg er ikke så veldig begeistret for det. Veldig kjekke folk å sånn, men ikke mine tradisjoner desverre[&:] Meeen.. skal vel overleve i år også[8D]
Jeg trur vi trenger litt av de andre opplevelsene for å verdsette våres egen måte å gjøre ting på! [:)] Her vet jeg ikke hva vi gjør til jul, annet enn at vi 3 skal være hjemme, og så får resten gjøre som de vil! Huset er åpent om de føler for det! [:)]
jeg gleder meg også enormt mye til jul [:D][:D][:D] første jula i huset vårt, og vi skal være hjemme på julaften [:D] får besøk av mamma og pappa, svigers, søstra mi og kjæresten, svoger og kjæresten og min farmor og farfar [:D] fullt hus [:D]
så heldig du er som får nytt bad!! det trenger vi også, men det er jo så dyrt at vi må vente en stund [>:]
Jeg også gleder meg masse til juuul!![:D]
Klarer nesten ikke vente med å finne frem julestasen [8D]
Godt det kommer baby snart, så en får litt annet å tenke på[:D]