Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har så lyst på sjokolade (av typen som inneholder melk), derfor har jeg spist ca 1000 muffins i dag (med kokesjokolade uten melk), jeg skulle også ha levd litt sunt, men satser på bot og bedring når navnefesten er over om 14 dager ;)overasket skrev:
Papillon skrev:
Jeg har så lyst på sjokolade (av typen som inneholder melk), derfor har jeg spist ca 1000 muffins i dag (med kokesjokolade uten melk), jeg skulle også ha levd litt sunt, men satser på bot og bedring når navnefesten er over om 14 dager ;)overasket skrev:
Jeg har litt vanskelig for at det er sant? ;-) Prøver stadig her og akkurat nå er jeg inne i en god periode, men det var hardt å holde seg fornuftig på handleturen i dag. Jeg var i Sverige og der kostet 200grams sjokoladene 16 kroner... Hadde lyst til å kjøpe med en hel eske hjem! Men det vet jeg ville vært litt katastrofe, for er det i skapet så blir det veldig vanskelig å ligge unna. Enn så lange gleder jeg meg til helga. Da skal jeg ha sjokkis, nemlig!