Jeg GLEDER meg til å bli 30!!!!

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
F

FrkOtilie

Guest
Leser i den andre tråden her at mange av dere syns det er så skummelt å bli 30,
men tenk på hvor heldige dere er!!!

Tenk på alle de som ikke er like heldige, tenk på dem som sitter igjen og skulle feira dagen til
sine kjære som gikk bort så altfor tidlig, og ikke får feire dagen sin[&o]

Ikke ta livet for gitt, ingen av oss har garanti for at vi overlever morgendagen,
nyt livet mens du har det. Se positivt på det, selv om det ikke alltid er like lett, og det er lov å
deppe litt innimellom[;)]

Jeg blir 30 i desember, og jeg gleder meg[:D] Livet mitt er ikke perfekt, det er langt fra slik jeg
drømte om at det skulle bli[X(], men jeg er sunn og frisk, har nydelige barn, og nye muligheter hver dag!

Og dessuten, så blir vi kvinner bare bedre og bedre med årene, sexen også visstnok hihi[;)]

Så sant, så sant!! Vi må være glade for hver dag vi får.[:)]

Helt enig!!  Vi vet ikke hvor mange dager vi får, så det gjelder å se gleden i hver og en av dem!!

Ikke sant[:D]
Er  veldig lett å glemme det innimellom[:)]

ORIGINAL: buster

Så sant, så sant!! Vi må være glade for hver dag vi får.[:)]

sign[:)]

eg og! selv om det ennå er 5,5 år til. altså alternativet er SVÆRT dårlig.. en på jobben døde helt uventet her en dagen(hovedarterie som sprakk). 3 unger på 1, 6 og 9 år og en snill kone sitter igjen. han ble 33år!

så ikke syt, vær glad for hver dag!!

Vi er jo redd for å bli 30 , for begynner jo "forfallet".
Hvertfall det vi er blitt foret med av samfunnet [:'(].

Det er jo bare noe tull, alder er et tall, vi er jo oss selv uansett alder!!!

jeg og gleder meg litt til jeg fyller 30. Min mann likte ikke å runde 30,men jeg ser frem til det[:)]

ORIGINAL: Miss Otilie

Leser i den andre tråden her at mange av dere syns det er så skummelt å bli 30,
men tenk på hvor heldige dere er!!!

Tenk på alle de som ikke er like heldige, tenk på dem som sitter igjen og skulle feira dagen til
sine kjære som gikk bort så altfor tidlig, og ikke får feire dagen sin[&o]

Ikke ta livet for gitt, ingen av oss har garanti for at vi overlever morgendagen,
nyt livet mens du har det. Se positivt på det, selv om det ikke alltid er like lett, og det er lov å
deppe litt innimellom[;)]

Jeg blir 30 i desember, og jeg gleder meg[:D] Livet mitt er ikke perfekt, det er langt fra slik jeg
drømte om at det skulle bli[X(], men jeg er sunn og frisk, har nydelige barn, og nye muligheter hver dag!

Og dessuten, så blir vi kvinner bare bedre og bedre med årene, sexen også visstnok hihi[;)]

Helt enig [:)][:)][:)]
Jeg ble 30 for noen dager siden og det plager meg ingenting [:)][:)][:)]

ORIGINAL: EvaPeva

Vi er jo redd for å bli 30 , for begynner jo "forfallet".
Hvertfall det vi er blitt foret med av samfunnet [:'(].

Det er jo bare noe tull, alder er et tall, vi er jo oss selv uansett alder!!!

Ja, men det blir hva du gjør det til[:)] Og det er mange flotte damer over 30[;)]
Forfallet er dessuten endel av pakka, vi skal alle bli seende ut som en inntørka sviske til slutt,
med dårlig hørsel og skrøpelige bein. Men jeg syns det er viktig og ikke la alle livets gleder bli overskygga
av frykten for å bli gammel (høres vel kvalmende positiv ut nå, men men[8D])

Back
Topp