Jeg gleder meg sånn

Eskimoen

Gift med forumet
Til jeg begynner med stikkingen... For jeg er så dårlig... Svimmel, vondt i hodet, kvalm, svetter, uvel, trøtt, søvnløs osv.. Det verste er svimmeheten... [&:][:'(][:'(]Snakket med Haukeland, og de sa at det sikkert kom som følge av hodepinen, siden svimmelhet ikke er en vanlig bivirkning..
Og, jeg kom til å merke forskjell med en gang jeg stakk, omtrent, for da kom det mer balanse i kroppen...

Måtte vurdere å snakke med fastlegen, for å få sykemelding... Vet ikke helt, men det frister, siden det ikke er så enkelt med masse 1 åringer hengende på armen, og den svimlingen... Går rundt å er konstant redd for å miste de, eller falle...

Og, noen av de jeg jobber med har så fantastisk ([:'(]) humor og er så fantastisk ([:'(]) ryddige, at jeg freser til noen minst ett par ganger for dagen... Værste var den gangen en sa et alle måtte spise Grete Roede grøt (fordi hun ene ikke ville at vi skulle ha smør og sukker i grøten, fordi hun går på Grete Roede), altså skulle jeg ikke få sukker på grøten min[:@] Gjett om det var en som var rasende da[:@] Og bedre ble det ikke når jeg fant ut det var spøk, for da ble jeg så sinna fordi hun som sa det med sukkeret, alltid prøver å være morsom, men viser det ikke på noen måte, verken med uttrykk eller stemme[:@] Hmm...

Trodde aldri jeg kom til å si det, men jeg bare gleder meg nå, gruer meg ikke at all[:)]

Det var dagens dose syting[:)]

Hehe, du jobber sammen med mange damer skjønner jeg. Jeg kjenner meg sååå igjen i det du beskriver. Til og med den diskusjonen angående sukker og smør i grøten, hehe..
Men, det er sikkert lurt å tenke på sykemelding. Du må jo tenke på deg selv og også barna. Er ikke noe særlig for deg og ikke noe særlig for barna, at du ikke er helt deg selv.. Men som du skrev, det kan jo være at sprøytene hjelper på og at du vil føle deg bedre igjen [:)]

vi er 5 damer (+ 2 som er innom av og til) som jobber i den barnehagen...
Ja, hadde vært litt dumt å falle over en av de små da...
Har ringt å sagt at jeg skal til legen i morgen tidlig, så jeg slipper uansett å gå på jobb da... Så får jeg se når jeg får komme til legen, og få sjekket at det "bare" er medisinene som bøffer, og ikke noe annet som gjør meg så himla svimmel...

nå reagerer vi ulikt alle sammen på medisiner..jeg har hatt opp og ned dager. mye svetting, sulten, mett, skikkelig kvalm, uggen i kroppen.
heldigvis er jeg student, og nå har vi ikke obl undervisning, så var hjemme de to dagene jeg skulle vært på skolen forrige uke, og i dag (skole i går og i morgen)....har vært på jobb da. forrige uke 2 dager, denne uka så langt ingen, men blir vel i helga. gleder meg til dette er over jah. godt å være stikker, er et steg videre da...går fort nå synes jeg.
håper du kommer deg, kanskje det hjelper å jobbe kortere dager eller noe, å se om det hjelper på formen?? men sett deg selv først du nå, kos deg så godt du kan frem mot ruginga[:)]

Takk takk...
Blir nok legebesøk i morgen, hadde meg en liten trynings i gangen i sted[&:] Gikk bra da, bare sank sammen i knærne og falt framover, men ekkelt for det...

Vær stolt, 2 dager helt uten røyk nå... Og dette hjelper på at jeg ikke vil ha[:D] Er jo nesten enkelt å slutte[:D] Kanskje fordi jeg bare har en pause frem til jeg evt. blir gravid, og slutter da[;)] Hvis jeg ikke blir gravid, så begynner jeg igjen[;)]

off, ta deg en sykemelding og vær hjemme å slapp av.

eg slet sånn i begynnelsen på sprayen,var skikkelig dårlig alle veier....

håper du kommer deg snart

korti starter du opp på sprøytene då?

ORIGINAL: VilSåGjerne

off, ta deg en sykemelding og vær hjemme å slapp av.

eg slet sånn i begynnelsen på sprayen,var skikkelig dårlig alle veier....

håper du kommer deg snart

korti starter du opp på sprøytene då?

Neste uke...
Fikk ikke komme til legen her, for de det ikke var alvorlig, fikk ikke time før neste tirsdag[:@]  Det er altfor lenge til[:@], jeg blir så sint, for det er alvorlig, det er viktig, og hva pokker er alvorlig, hvis ikke det å svime av er det?? (har ikke svimt av da, men sjangler så jeg går på trynet...)
 Så senere i dag reiser jeg på volvat..

ORIGINAL: Apple

Så flink du er som har sluttet å røyke! Supert!

Takk takk.. Er litt mer røykesyk i dag, på tredje dagen, men det kan komme av at jeg er så sint på leger[:@] Eller politkere som ikke ansetter nok leger, eller de som styrer dette lege greiene[:@]
Men, jeg skal ikke røyke! 

Så flink du er til å slutte å røyke, jeg sluttet rundt 8.jan.
Men kjenner at jeg har lyst på innimellom. Men skal ikke.
Vi får støtte hverandre. [:)]

ops... litt humørsyk tidligere, ja...[&:]
 Men, jenter, trøst dere med det at jeg ikke er blitt noe bedre[:@][:D] Fortsatt like sint[:@]
Men, har enda ikke røykt da[:)]

ORIGINAL: Babyhåp

Så flink du er som har sluttet å røyke! Supert!

Takk takk.. Er litt mer røykesyk i dag, på tredje dagen, men det kan komme av at jeg er så sint på leger[:@] Eller politkere som ikke ansetter nok leger, eller de som styrer dette lege greiene[:@]
Men, jeg skal ikke røyke! 

You go girl! Jeg er stolt av deg! [:)]
sign. Stå på snuppa[:D]

Back
Topp