Jeg gleder meg sånn...

hihi! åh! ja!! jeg elsker store babymager!!!
gleder meg så til jeg kan vise frem magen

Jaa!!:)
Satt faktisk nettopp og så på en film av magen med storebror, der man tydelig kan se bevegelsene utenpå :D

• Liker
Reactions: H27
Det er noe helt spesielt når magen blir stor og fin, men jammen er det litt pain også :P
Ikke sant!!! Tenker jeg kommer til å være veldig lei på slutten ;)

Jeg har aldri trivdes på slutten...magen er i vegen, trykker på blæra, halsbrann, gnagsår rundt ribbein..osv osv :P

Men alt det til tross har jeg savnet den etter hver fødsel :P

Jaaaa :D og når man endelig kjenner skikkelige spark :D

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3

• Liker
jeg blir ikke så stor, jeg :P så selv en uke over tiden, klarte jeg å ta på meg sokker, barbere legger osv. håper sååå å få oppleve det igjen

Jeg har begynt å få mage og liker ikke å bli større nei. Er 16+2 uker på vei

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har fått mage allerede, og nærmer meg vel snart 12 uker... hvis jeg hadde gått ute med stram singlet, så hadde nok de fleste tenkt at jeg kanskje er gravid. ja... Så derfor går jeg med løse tunikaer et par uker til (i alle fall til etter ultralyd, dersom jeg kommer meg på tidlig ultralyd).
Jeg var relativt liten som førstegangsgravid, så det er rart at jeg nå føler at jeg SER gravid ut!! Allerede....!
Jeg klarte forøvrig også å klippe tåneglene og barbere leggene mine helt frem til fødselen sist :P Mon tro om det går denne gangen....

• Liker
Jeg får mage sent sa jordmora, blir heller ikke særlig stor, pga bakovervendt livmor! Men den som venter på noe godt ;)

Jeg har bolledeig-mage... Er i utgangspunktet overvektig og magen er hengete etter at jeg gikk ned en del før graviditeten, så nå ser det bare ut som om jeg har lagt på meg igjen... Gleder meg skikkelig til å få ordentlig mage :D

Min mage visar godt allerede. Er 11+3 i dag. Magen visar særlig godt når eg ikkje har bukse som strammer midt på magen. Må kle den inn om ikkje alle skal sjå det;) Gledar meg til kan vise den fram og den blir større:)

Back
Topp