Jeg gleder meg sånn..

Destiny85

Forumet er livet
til JUL![:D]

I år skal vi feire vår første jul sammen i eget hjem[:)] Jeg, sambo, lille vakkerskatten vår, mormor og lillebror!
Mamma og gubben skal jobbe[&o]

Gleder meg til å bli ferdig med julegavene, vaske, kjøpe juletre, pynte med rødt og nisser, se ansiktet til Amalie når hun pakker opp gavene sine, se 3 nøtter til askepott, spise god mat, julebrus, nisse, fuglenek, kjenne den lille sparke i magen, pakkeleken og familietid

JAAAAA, jul blir knall! [:D][:D] Gleder meg masse jeg også! [:D]

Å ja vi har snakka masse om det i det siste, vi og skal for 1 gang feire hjemme i nyhuset våres[:D] Ellers har vi feira i Molde...men ikke i år, da skal vi kose oss hjemme[:D]Å jeg skal pynte å nyte den julen her...                 (Håper jeg er frisk til da???)
Men blir koselig med jul uansett[:D]

åja, elsker julen[:)]  Gleder meg så til julemiddag, masse RIBBE med sprø Svor( elsker det) og julestrømpe og AASS JULEBRUS..masse lys i stua, lys på treet ute, nisse på trappa[:)] det nærmer seg nå[:)]

ORIGINAL: Skrållan

JAAAAA, jul blir knall! [:D][:D] Gleder meg masse jeg også! [:D]

har tilogmed kjøpt noen julegaver allerede..[;)]

Ååå, gleder meg sånn til jul jeg også!!!
I år blir det første julefeiring i eget hus for oss. Får besøk av svigers bare, så det blir en stille og rolig kveld.
1. dag får vi hele svigerfamilien på besøk [:)]

Gleder meg også til hele desember jeg! Julekalender til Maiken, bake, synge, pynte, se barnetv sammen....
Og mest av alt håper jeg på en liten huleboer i meg som julegave[;)]

Back
Topp