Jeg gleder meg så utrooolig til ....

Live2Learn

Elsker forumet
Å få babyen på magen..
Legge den på puppen for første gang
Skifte den første bleien.. 
Den gode nyfødt lukten.. 

guuuuri, måtte tiden gå fort! 

Først nå så gleder jeg meg til å få mage  har aldri rukket å komme så langt...og til å kjenne spark, det blir sikkert rart! 

...også gleder jeg meg selvsagt masse til å møte den lille, men det virker så fjernt enda... og tiden går jo sååååå sakte når man er gravid! venting venting venting bra jeg har en travel jobb og deltidsstudier som kan distrahere meg litt for ellers hadde vel hodet mitt vært i babyland 24/7!! 

jeg er førstegangs-gravid, så jeg gleder meg først og fremst til å få stor ordentlig gravid mage... Men selvfølgelig også til å treffe det lille nurket.. Å det jeg er mest spent på, det er hvordan nurket kommer til å se ut!!!

Jeg er skikkelig spent på alt! Første UL-time, første gangen vi får høre hjertelyden, første babyplagget jeg kjøper selv, hvilken barnevogn, fødselen, og alt. :-))

Jeg også!!! Gleder meg mest av alt til å få nurket opp på brystet ♥

Jeg koooooste meg sånn med graviditeten forrige gang! :)
Jordmortimene, kontrollene hos legen, alt lesestoff, UL, den voksende magen og all spenningen! 

Kan nesten ikke vente på alt det kjekke jeg har i møte de neste månedene :) Går bare å tripper og gleder meg til første jordmorkontroll til uken!! :)

Men, må si det at tiden går skremmende fort denne gang nå som jeg har en aktiv, liten krabat å ta meg av ;)

Jeg gleder meg til å fortelle det og å få mage. Og så håper jeg at svangerskapet går like greit som sist :-) At ungen skal ut en gang, velger jeg å fortrenge, men jeg gleder meg til å få en nyfødt i huset igjen (selv om at det er slitsomt til tider)! Håper alt går bra :-)

Først å fremst gleder jeg meg til uke 12 er overstått! så Gleder jegg meg til å fortelle nyheten til kommende besteforeldre:-) spessielt mine foreldre som blir besteforeldre for første gang:-) Gleder meg til å fortelle det til lillebror på 12 som har mast lenge om å bli onkel. Gleder me sånn til ansiktsutrykkene til mine venninner som ikke har peiling på hva som skjer i magen min:-)

Jeg gleder meg til å få skikkeli gravid mage, så jeg kan gå å vise den fram til alle! kommer til å være så stolt:-) gleder meg også til å få holde lille nurket i armene mine!

Det er mye å glede seg til framover:-)

Back
Topp