Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*koma for natten..... Men jeg er så SYYYYKT nervøs for de neste 5-6 ukene! *måttedegåfort*
Bare en liten utblåsning før jeg går i konafor natten! Zzzzz
God natt flotte Mars-damer
Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
Gratulerer! Vår førstefødte kommer også i mars. Skjønner at du vil kjapt gjennom de neste 5-6 ukene. Har det på samme måten sjøl ,)
.. Men jeg er så SYYYYKT nervøs for de neste 5-6 ukene! *måttedegåfort*
Bare en liten utblåsning før jeg går i konafor natten! Zzzzz
God natt flotte Mars-damer
kjønn kan man ikke se før i uke 15 ca, før det er gutter og jenter like.Skal dere på tidlig ul? Har du noen følelse på hvilket kjønn?
Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
kjønn kan man ikke se før i uke 15 ca, før det er gutter og jenter like.
kjekt at dere gleder dere, dessverre går de første ukene utrolig sakte, Men håper det ikke blir slik for dere.
Skal dere på tidlig ul? Har du noen følelse på hvilket kjønn?
Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
Det må være den deiligste følelsen, å se at alt er som det skalUsikker, men føler muligens jente!!Har allerede vært på ul. Kun for å sjekke at alt var bra, og det var det
Neste blir vel ordinær ul i uke 18.
Det må være den deiligste følelsen, å se at alt er som det skalJeg skal neste tirsdag, og er urolig i og med at jeg ikke har symptomer utenom ekstrem tretthet og stikkinger og strekking i livmoren. Hører og leser så mye om MA, burde nesten ha internetforbud frem til uke 12...
Enig med internettforbud, hver eneste lille vondt blir tolket som startende SA eller en MA. :/ Må ukene fly!!