JEG GLEDER MEG SÅ...

tabXtra

Glad i forumet
.. Men jeg er så SYYYYKT nervøs for de neste 5-6 ukene! *måttedegåfort*

Bare en liten utblåsning før jeg går i konafor natten! Zzzzz

God natt flotte Mars-damer :-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

*koma for natten...

Såklart ;)

Gratulerer! Vår førstefødte kommer også i mars. Skjønner at du vil kjapt gjennom de neste 5-6 ukene. Har det på samme måten sjøl ,)

Eniiig :D prøver å fylle hver dag med mest mulig for å få tiden til å gå :) jubler hver søndag hvor jeg bytter uke :) rar følelse å være så nervøs men også fylt med så mye glede..

-Appen

Jeg gleder meg få et svar på hvor langt jeg er på vei så jeg kan få noe å forholde meg til :-) :-)

Vi har så mye spennende i vente, det er så koselig :-)

Skal dere på tidlig ul? Har du noen følelse på hvilket kjønn? :)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

kjønn kan man ikke se før i uke 15 ca, før det er gutter og jenter like.

kjekt at dere gleder dere, dessverre går de første ukene utrolig sakte, Men håper det ikke blir slik for dere.

kjønn kan man ikke se før i uke 15 ca, før det er gutter og jenter like.

kjekt at dere gleder dere, dessverre går de første ukene utrolig sakte, Men håper det ikke blir slik for dere.

Det vet jeg da :-) Men det går ann å ha en følelse, og jeg føler det blir en liten gutt :-))

Men først er det tidlig UL og da er jeg spent på om alt står bra til inni magehuset :-)

Skal på tidlig UL ja :-) Er spent på om det er liv inni der..

Jeg har en følelse på gutt jeg, enn du? :-) Skal du på tidlig ul?

Usikker, men føler muligens jente!! :) Har allerede vært på ul. Kun for å sjekke at alt var bra, og det var det :) Neste blir vel ordinær ul i uke 18.

Usikker, men føler muligens jente!! :) Har allerede vært på ul. Kun for å sjekke at alt var bra, og det var det :) Neste blir vel ordinær ul i uke 18.
Det må være den deiligste følelsen, å se at alt er som det skal :-) Jeg skal neste tirsdag, og er urolig i og med at jeg ikke har symptomer utenom ekstrem tretthet og stikkinger og strekking i livmoren. Hører og leser så mye om MA, burde nesten ha internetforbud frem til uke 12...

Det må være den deiligste følelsen, å se at alt er som det skal :) Jeg skal neste tirsdag, og er urolig i og med at jeg ikke har symptomer utenom ekstrem tretthet og stikkinger og strekking i livmoren. Hører og leser så mye om MA, burde nesten ha internetforbud frem til uke 12...

Enig med internettforbud, hver eneste lille vondt blir tolket som startende SA eller en MA. :/ Må ukene fly!!

Back
Topp