Jeg gleder meg også til jul

Synne75

Betatt av forumet
Synes det er så koselig å sitte å lese om alle her inne som gleder seg til jul....Trodde det bare var meg som var ekstremt julete jeg. Men der tok jeg jamme feil [:D] [:D] [:D] Har ikke fått begynt med julegaver enda, selv om jeg apsolutt burde ha gjort det. Har ekstremt mange å kjøpe til. Synes jula har blitt ekstra koselig etter at vi fikk lille tullemor. Førjula er koseligst synes jeg, da er det bare deilig å sitte å tenke på tiden man har forran seg. God mat og røkelseslukt....mmmm. Håper bare det blir en hvit jul i år, ingenting er vel bedre enn det. Kjøpte masse julepynt på salg ifjord etter jula, så i år blir det mye nytt, og det er såååå koselig.

Nå begynner jeg å glede meg for alvor [:)]

Stor klem fra Synne75

Jeg er også julete til 1000[:D] Samboeren min bare ler av meg han[:D]
Synes det er så koselig... Har bestemt meg for å ikke stresse i adventstiden
i år, bare slappe av og nyte den...
Snøen skal komme, det har jeg bestemt[;)]

Med ønske om en snørik og koselig jul (litt på forskudd, men godt ment...)[:)]

Ja nå er det vel på tide å begynne å handle julegaver, skla tro om jeg klarer det i god tid i år og ikke handler mesteparten noen dager før. Jaja, jeg gleder meg ihvertfall, ingenting er som å kose seg glugg ihjel sammen med de man er mest glad i.

Så enig så enig...Jeg har bestemt meg for å begynne med litt julegave-kjøp snart jeg også. Gleder meg til det blir litt julestemning på kjøpesentra også jeg. Julemusikk å litt pynting å sånn... Men best er det å pynte hjemme, samtidig som man brenner røkelse...Da er det jul for meg altså.

Julen er den beste tiden [:D][:D][:D] Gleder meg like mye hvert år. Pynte og handle gaver.....Bare lukten av jul er jo helt nydelig..... Jepp, gleder meg til jul ja [:)]

Må bare skrive enda en gang... åååååå som jeg gleder meg til jul [:D][:D][:D]
Beste tiden på året mener da jeg[:)]

Så på Polarekspressen i går, tror dere jeg kom mer i julestemning da eller??
Dere som ikke har sett den burde virkelig gjøre det.. Må være en av de koseligste familiefilmene noensinne.

[:D][:)][:D]

Back
Topp