Jeg gleder meg ikke..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
Huff..vet ikke helt ka man skal si..
D e jo ikke d nye barnet som skremmet skiten av dæ,men den nye situasjonen..
Alt e nytt ijæn,helt fremmed for dæ- og sånn e d for ALLE..
Ingen e født til å være mamma og tobarnsmamma..
har innimellom lignende tanker selv..skal ha våres tredje..det går mest på "oj-oj..ka e d vi har begitt oss utpå[&:]?" følelse..
Barnet e ønska og planlagt ..men likevel får man noen ganger sånne følelser man føler e forbudt å tenke..

Du skal ikke skamme dæ over å ha disse tankene..e naturli å være redd og skeptisk og usikker når noe nytt skal skje.

Go klem til dæ...

ORIGINAL: ~Amandas mamma~

har du fødselsdepresjoner?[8|]høres nesten slik ut...sender trøsteklem,og snakk med noen om dette!

Huff, så trist å høre da!![8|][:(] Er nok fødselsdepresjoner[&:] Håper du snart vil glede deg over den lille i magen.
Klart du tenker litt sånne tanker, jeg gjorde også det siste ukene. Lurte på om vi hadde tatt riktig valg mht det å få et nytt barn. Men jeg gledet meg veldig og er kjempeglad over at vi fikk ei lita tulle![:)]

hadde d sånn æ å, da æ gikk me nr 2.. fikk ont i mæ me tanke på sønn min å, at d snart ikje va bære mæ å han... men alt gikk bærre super fint likavæl[;)]
D føltes ikje sånn nu, da æ venta nr 3[:D]

Det er så deilig å vite at det ikke bare er meg som har sånne tanker.. Jeg vet at det ikke er depresjon.. Depresjon hadde jeg i svangerskapet med Matilda, og det er ikke noe å ta lett på.. Dette er ingenting i forhold[;)] (De depresjonene var forresten over når hun kom opp på magen) Det er på en måte en veldig vanskelig situasjon og forklare, men det er ikke det at jeg gruer meg kjempe masse til en til unge, det er det at jeg gruer meg til det jeg mister med Matilda.. Jeg VET jo ikke om jeg mister noenting, men det er det tankene går ut på.. HVA om det blir slik og sånn.. Jeg er nok bare veldig glad i den jenta jeg har, å er redd jeg ikke vil kunne gi henne all kjærlighet jeg har når den plutselig skal deles.. For jeg vet jeg kommer til å bli like glad i alle barn jeg kommer til å få i livet! På en måte er jeg så lei at jeg vil føde idag, på en annen måte vil jeg at den skal holde seg der inne lengst mulig så jeg får mest mulig tid sammen med snuppa alene.. Veldig vanskelig å sette ord på dette her altså.. Føler at uannz hvor mye jeg skriver så dekker det liksom ikke aaaalle tankene..

Du blir en supergod mamma til begge prinsessene dine, og når litjtuppa di sover får du jo tid med Mathilda[:)]

Du har for mange tanker og bekymringer angående huset, så kanskje det er derfor du har de tankene nå.

trøsteklemmer til deg snuppa

Back
Topp