jeg gir opp!!!

Dollface

Forumet er livet
VIP
En uke til første eksamen, og jeg er ikke halvveis i pensum engang.. og så etter det er det bare å hive seg over neste eksamen, som er uka etter... og har jeg åpnet DE bøkene da? NÆÆÆÆÆÆJJJJ... [:@][:@][:@]

at jeg aldri lærer.. [>:]

jeg kommer for evig og alltid være hun som gikk 1året på sykepleien 3 ganger, og aldri kom videre.. [&o]

jeg hater psykologi, pedagogikk, sosiologi, kommunikasjon, geriatri, medikamenthåndtering, anatomi og fysiologi... [:'(]

Føler med deg!

Jeg er i akkurat samme situasjon selv, leser og leser, har eksamen neste uke, men er ikke halveis i pensum jeg heller. Så etter den eksamenen så må jeg bare hive meg rundt å lese til neste, som er uka etter. Dritt altså![:'(]

Håper du består eksamen, skal krysse fingrene for deg![:)]

Jeg melder meg glatt inn i denne klubben her. Har nå gått over til å ikke lese og heller håper på at pensum bare dukker opp inni hodet mitt før eksamen[&:]

ORIGINAL: Looney

Jeg melder meg glatt inn i denne klubben her. Har nå gått over til å ikke lese og heller håper på at pensum bare dukker opp inni hodet mitt før eksamen[&:]

Dette er min standarprosedyre [;)] Er på alle forelesningane, og så les eg litt/noterar 4-5 dagar før eksamen..har gått sånn nåkelunde bra [8D] 

Såe, gå for den her Dolly! [;)]

hihi.... sånn har jeg det også..... tror det gikk greit på 3 av 4 eksamen denne våren, men en vet jo ikke.... eksamen er uansett helt bak mål, det er bare de som er lesehester m foto-hukommelse som klarer det...... Blææææææhhh

ORIGINAL: Dollface

En uke til første eksamen, og jeg er ikke halvveis i pensum engang.. og så etter det er det bare å hive seg over neste eksamen, som er uka etter... og har jeg åpnet DE bøkene da? NÆÆÆÆÆÆJJJJ... [:@][:@][:@]

at jeg aldri lærer.. [>:]

jeg kommer for evig og alltid være hun som gikk 1året på sykepleien 3 ganger, og aldri kom videre.. [&o]

jeg hater psykologi, pedagogikk, sosiologi, kommunikasjon, geriatri, medikamenthåndtering, anatomi og fysiologi... [:'(]

Hehe... Ikke for å være frekk, men hvorfor vil du egentlig bli sykepleier da? Er det noen fag igjen?[:D]

Uansett ønsker jeg deg lykke til, og håper inspirasjonen kommer!

For min del ser det ut til at jeg for første gang i historien kommer gjennom over 80 % av pensum... Sykt! Men jeg skal ha munltlig eksamen, så det er krise å trekke noe jeg ikke har lest[:o]

føler med deg Dolly...
nå går jeg siste året, og den 4. juni er siste eksamen..helsepolitikk- og ledelse, sosiologi og sosialantropologi, pedagogikk og psykologi..[:'(]
må si jeg likte bedre fag som anatomi og medikamenthåndtering..de sa seg litt selv, men didaktikk og konflikt[&:][&o]

masse lykke til!
anbefaler deg å jobbe med studiespørsmål, lese forelesninger som lærerne har lagt ut, samt sammendrag etter kapitlene, da har du essensen! bedre enn å ikke komme gjennomkanskje?

masse lykke til!! Glad jeg bare har en eksamen,,,men har jo levert bachelor da, og det var jo et styr det også..[&o]

uuuuff! kjenner meg igjen der, går førsteåret sykepleie jeg også.... og jeg sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiter med å gjøre den siste studieoppgaven ferdig før hele presentasjonsmappen skal leveres til veileder for godkjenning før vi kan begynne med semesteroppgaven..... ååååh, er bare så LEI av å skrive kjedelige oppgaver!!

jeg kan vel ikke si noe annet enn at du må bare stå på!! [8D][:)] tenk, snart snart sommerferie [:)]

ORIGINAL: trupia

uuuuff! kjenner meg igjen der, går førsteåret sykepleie jeg også.... og jeg sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiter med å gjøre den siste studieoppgaven ferdig før hele presentasjonsmappen skal leveres til veileder for godkjenning før vi kan begynne med semesteroppgaven..... ååååh, er bare så LEI av å skrive kjedelige oppgaver!!

jeg kan vel ikke si noe annet enn at du må bare stå på!! [8D][:)] tenk, snart snart sommerferie [:)]

[:D][:D]
det er tanken som holder motet oppe.. 3 juni.. og ingen skole før 17 august [:D]
da følger et tøft semester, som avsluttes i desember med to feite eksamner.. og såååå.. 2* 18 ukers praksis, og den avsluttende bacheloroppgaven...
*ser fremover* [8D]

Medusa_83 - jada, det er MANGE fag igjen hvis man bare hadde tatt vekk de jeg ramset opp [:D]
Den praktiske delen av utdanningen er jo råspennende [:D]
Det var bare det der overskuddet som leder til motivasjon og innsats liksom, som mangler.. [X(]

Back
Topp