jeg gir opp!

lenemor

Forumet er livet
for gjett hvem som har fått omgangssyka igjen... jepp, meg! Ble plutselig uvel i kveld, og har flydd på do siden. I barnehagen har de opplevd at flere av barna som har vært hjemme med omgangssyken har blitt dårlige igjen etter tre-fire dager, men det er jo fem dager siden jeg var sjuk nå, jeg trodde jeg var "trygg". Håper ungene holder seg friske nå da

Oh no.... Ønsker deg god bedring. Du er jo maksimalt uheldig.

Huff det er ikke godt, ikke noe dere har spist som kan gjøre at dere blir syke.
Så blir liggenes igjen i kroppen.

Uff nei.. Håper det slipper taket fort, og at du føler deg bedre utover dagen.. [:)]

Synes virkelig synd på dere, har vært mye omgangssyke hos dere i vinter skjønner jeg [&:]
Masse god bedring lenemor, håper du blir fort frist, og at alle holder seg friske [:)]

Hadde det bare vært i vårt hus så kunne jeg trodd det, silje a, men i barnehagen i går fortalte de at de har hatt mange barn som har vært hjemme syke, kommet tilbake i barnehagen noen dager, og så blitt syke igjen (blant annet sønnen til han ene jeg var i styremøte med i går - han hadde spydd på torsdag, og så ble han dårlig igjen i går... )

takk, i kveld har jeg faktisk spist middag, det går fint, så jeg er nok snart helt frisk igjen... en god natts søvn bare nå så..

Back
Topp