Jeg GIR OPP

lille iskaffe

Forumet er livet
Tenkte at jeg skulle prøve allevo kick start pulver 1 uke nå.ALLE jeg kjenner som har prøvdf denne har gått ned opp mot 5 kg den første uken....men JEG neida...ikke et gram en gang[:'(] må være noe allvorlig galt med meg. Har gått rask gange (1 time hver gang) 5 ganger og hatt sprangtrening 2 ganger på den uken og kun spist shakene[&:][:(] [:@]Mister litt motivasjonen kan man si

Skjønner deg godt jeg, sliter litt med motivasjonen selv.
Men men det går seg vel til etterhvert, håper du går ned noe snart. *klem*

Kan man ta sånn når man ammer??
Lykke til videre:)
Har du prøvd suppedietten? Den tror jeg funker på alle!! Men da er det så å si bare den spesielle suppa på ei uke! Blir litt lei av den de siste dagene for å si d sånn... Der er det sånn at man går ned dess mer suppe man spiser:)

ORIGINAL: baby09

Kan man ta sånn når man ammer??
Lykke til videre:)
Har du prøvd suppedietten? Den tror jeg funker på alle!! Men da er det så å si bare den spesielle suppa på ei uke! Blir litt lei av den de siste dagene for å si d sånn... Der er det sånn at man går ned dess mer suppe man spiser:)

Tror ikke man bør ta det da man ammer. Prøvde suppedietten etter jeg fikk Sunniva, brakk meg bare jeg tenkte på at jeg måtte spise den suppa.Smaker helt for j.....

ORIGINAL: Seadragn

Kan noen gi meg opskrift på den dietten ? =)

jeg har den ikke lengre, men ,mener å huske at den blir kalt sykehusdietten?

jeg fant denne på mammanett....brekker meg bare jeg ser den[:'(]
Sykehusdietten - oppskrift

7-dagers dietten
Suppeoppskrift
• 3 store løk(eller mer om du vil)
• 2 store grønne paprika
• 1/2 hodekål
• 2 bokser tomat, kuttet opp
• 1 pose suppe miks(valgfritt, gjerne løksuppe)
• 3 terninger buljong(valgfritt)
• 1 pakke selleri
Alternativt kan kålen byttes ut med 900 gr gulrot og 2 bokser grønne bønner.
Fremgangsmåte: Kutt alle grønnsakene til små biter, putt de i stor kjele sammen med alle ingredienser. Dekkes med vann og la koke til alle grønnsakene er myke. Krydre etter smak. Ha i mer vann hvis du vil.
Du kan spise så mye suppe du vil, når du vil. Denne suppen gir deg ingen kalorier! Jo mer du spiser jo mer går du ned i vekt..
ADVARSEL: SPIS IKKE KUN SUPPE, DET KAN GI FEILERNÆRING!
Dag 1 Spis så mye suppe og frukt du vil(unntatt bananer) Drikke: usøtet te, svart kaffe, tranebærjuice og vann.
Dag 2 Spis alt du klarer av rå og kokte grønnsaker(unntatt erter, bønner og mais)Til middag kan du unne deg en stor bakt potet med smør. Spis all den suppen du greier men IKKE frukt i dag.
Dag 3 I dag kan du spise alt fra dag 1 og 2. (ikke potet til middag)
Dag 4 Spis bananer(max 8) og drikk skummet melk. Spis så mye suppe du vil ha.
Dag 5 Spis biff og tomater. Spis 300-600 gr biff og mye tomat(max 6 stk) Prøv å drikke minst 6-8 store glass med vann i dag for å vaske ut urinsyren fra kroppen. Spis suppen minst en gang i dag.
Dag 6 Spis så mye biff(max 3) og ferske grønnsaker/salat som du vil ha. Ikke potet i dag. Spis suppe minst en gang i dag.
Dag 7 Spis brun ris, ferske grønnsaker og usøtet fruktjuice. Spis så mye du vil, men spis suppen minst en gang i dag.
Hvis du ikke har jukset vil du nå ha gått ned ca 8 kg. Denne dietten virker!
Hvis du har mistet mer enn 8 kg så vent noen dager før du eventuelt vil begynne på ny kur.
Denne dietten kan man bruke så mange ganger man ønsker og hvis den følges korrekt så kan man rense systemet for forurensinger og gi en god følelse av velvære.
Regler for dietten: INGEN ALKOHOL!!! Alkohol vil forstyrre utskillelsen av fett fra systemet. Vent 24 timer etter at du er ferdig med dietten før du drikker alkohol. Siden alle er forskjellige vil dietten påvirke folk ulikt. Hvis du føler et behov så spis fiber i form av kli.
NEI-MAT i denne dietten:
1. Brød
2. Alkohol
3. Kullsyreholdig leskedrikk
Forslag:
• Drikk vann(6-8 glass om dagen), usøtet te, svart kaffe, usøtet juice eller skummet melk
• Spis grillet kylling(uten skinn) istedenfor biff eller bytt fisk med biff en av biffdagene.
• Medisiner kan kombineres med denne dietten uten problemer.

Jeg har prøvd å trene mer, spise sunnere, drikke mere vann osv.
Og jeg fullamma til han var 5 mnd.. Men jeg gikk heller opp i vekt [8|]
Når jeg slutta og heller levde som før så stod vekta stille [8|]

Mitt siste håp er shred'en her, håper det kan stramme litt opp i det minste [8|]

ORIGINAL: mammamilla

Mitt siste håp er shred'en her, håper det kan stramme litt opp i det minste [8|]

jeg står helt stille på vekten om jeg ikke går på shaker og ikke trener jeg også. Fikk strammet litt inn på shredden men ikke noe sånn voldsomme greier gitt.....

takk =)

får prøve dette =P håper jeg klarer suppa da :D:P

Lykke til[;)]

ORIGINAL: lille iskaffe

jeg står helt stille på vekten om jeg ikke går på shaker og ikke trener jeg også. Fikk strammet litt inn på shredden men ikke noe sånn voldsomme greier gitt.....

Kanskje vi har en slags sykdom [>:]

Her er en annen variant, tror jammen jeg skal lage suppa en dag! Synes den er god :)

SUPPEN BESTÅR AV:
1-2 bokser hermetiske tomater
3 store purrer eller 1 stor løk
2 stk kylling eller kjøttbuljong terninger med vann
1pk Mr.Lee`s nudler
1 bunt stangselleri
2 store bokser grønne bønner eller 1 pk frosne brekkbønner
2 grønne paprika
0,8 kg gullerøtter
krydder med hvitløk,salt,pepper,chili og persille.

KJØTT (Som kan benyttes i suppen)
Fisk,magert kjøtt,grillet,kokt eller bakt kylling. IKKE skinn

DRIKKE (Som kan benyttes under kuren)
Juice uten sukker
Te
kaffe
skummet melk
og mye vann

DAG.1
Spis all slags frukter utenom banan. Melon er flott for kallorifattig. Spis bare frukt og suppe den dagen.

DAG.2
Bare grønnsaker i dag. Spise deg mett på rå,kokte,boksgrønnsaker,salat og spinat osv. Prøv å spise mye blad og salat og prøv å hold deg unna ris,mais og tørre bønner. Spis grønnsaker suppen. Til middag kan du ta en bakt potet med litt smør. IKKE noe frukt denne dagen.

DAG.3
Spis så mye suppe,frukt og grønnsaker du vil. INGEN bakt potet. Etter i dag skal du ha gått ned 2 kg.

DAG.4
Banan og skummet melk i dag. Spis minst 3 bananer. Drikk så mye skummet melk du kan i dag,kroppen din trenger bla. kalsium og proteiner.

DAG.5
Biff og tomater. Du kan spise fra 280-560g biff og 4 tomater,spis suppen minst 1 gang.

DAG.6
Spis så mye du vil av biff og grønnsaker,spis suppen også men INGEN potet.

DAG.7
Brun ris (fås kjøpt i helsekost) grønnsaker og juice uten sukker. Spis deg mett og husk å spise suppen,bland kokte grønnsaker i risen om du vil.

Om man ønsker å gå på kuren en stund er det viktig at etter det 7`ende dagen at man har 2 dager med pause fra kuren før man starter på en ny 7dagers kur.

hm...ja mulig det[:D] Er så irriterende da man virkelig prøver også skjer det nada

hm...ja mulig det[:D] Er så irriterende da man virkelig prøver også skjer det nada

man mister virkelig alt som finnes av motivasjon [&o]

Tipser deg igjen om Easylife, jeg...
INGEN som ikke har gått ned der ihvf... [;)]

jeg fant denne på mammanett....brekker meg bare jeg ser den[:'(]
Sykehusdietten - oppskrift

7-dagers dietten
Suppeoppskrift
• 3 store løk(eller mer om du vil)
• 2 store grønne paprika
• 1/2 hodekål
• 2 bokser tomat, kuttet opp
• 1 pose suppe miks(valgfritt, gjerne løksuppe)
• 3 terninger buljong(valgfritt)
• 1 pakke selleri
Alternativt kan kålen byttes ut med 900 gr gulrot og 2 bokser grønne bønner.
Fremgangsmåte: Kutt alle grønnsakene til små biter, putt de i stor kjele sammen med alle ingredienser. Dekkes med vann og la koke til alle grønnsakene er myke. Krydre etter smak. Ha i mer vann hvis du vil.
Du kan spise så mye suppe du vil, når du vil. Denne suppen gir deg ingen kalorier! Jo mer du spiser jo mer går du ned i vekt..
ADVARSEL: SPIS IKKE KUN SUPPE, DET KAN GI FEILERNÆRING!
Dag 1 Spis så mye suppe og frukt du vil(unntatt bananer) Drikke: usøtet te, svart kaffe, tranebærjuice og vann.
Dag 2 Spis alt du klarer av rå og kokte grønnsaker(unntatt erter, bønner og mais)Til middag kan du unne deg en stor bakt potet med smør. Spis all den suppen du greier men IKKE frukt i dag.
Dag 3 I dag kan du spise alt fra dag 1 og 2. (ikke potet til middag)
Dag 4 Spis bananer(max 8) og drikk skummet melk. Spis så mye suppe du vil ha.
Dag 5 Spis biff og tomater. Spis 300-600 gr biff og mye tomat(max 6 stk) Prøv å drikke minst 6-8 store glass med vann i dag for å vaske ut urinsyren fra kroppen. Spis suppen minst en gang i dag.
Dag 6 Spis så mye biff(max 3) og ferske grønnsaker/salat som du vil ha. Ikke potet i dag. Spis suppe minst en gang i dag.
Dag 7 Spis brun ris, ferske grønnsaker og usøtet fruktjuice. Spis så mye du vil, men spis suppen minst en gang i dag.
Hvis du ikke har jukset vil du nå ha gått ned ca 8 kg. Denne dietten virker!
Hvis du har mistet mer enn 8 kg så vent noen dager før du eventuelt vil begynne på ny kur.
Denne dietten kan man bruke så mange ganger man ønsker og hvis den følges korrekt så kan man rense systemet for forurensinger og gi en god følelse av velvære.
Regler for dietten: INGEN ALKOHOL!!! Alkohol vil forstyrre utskillelsen av fett fra systemet. Vent 24 timer etter at du er ferdig med dietten før du drikker alkohol. Siden alle er forskjellige vil dietten påvirke folk ulikt. Hvis du føler et behov så spis fiber i form av kli.
NEI-MAT i denne dietten:
1. Brød
2. Alkohol
3. Kullsyreholdig leskedrikk
Forslag:
• Drikk vann(6-8 glass om dagen), usøtet te, svart kaffe, usøtet juice eller skummet melk
• Spis grillet kylling(uten skinn) istedenfor biff eller bytt fisk med biff en av biffdagene.
• Medisiner kan kombineres med denne dietten uten problemer.

Denne suppa ser jaggu bedre ut enn en jeg prövde for et par år siden. Der skulle det väre masse grönne bönner(jeg er ikke fan av det!).
Den dieten besto av ei suppe man kunne spise hvor mye man ville av, og så var det spesielle ting til frokost, lunch osv... Noe var godt, noe smakte ordentlig mökk[:'(]
Klarte ikke fullföre den gang.

ORIGINAL: singa

Jeg har en annen suppeoppskrift enn de som er nevnt her. Gått på den en gang , for å få en kikkstart, og funka det.

Men til HI. Det er skikkelig lite motiverende når man virkelig prøver og ingenting skjer!!

ja det er skikkelig dritt.Gikk på vekta i dag og den viste 1 1/2 kg mindre men alikevel.....(kan jo håpe det har begynt å løste...tviler)

Jeg har en annen suppeoppskrift enn de som er nevnt her. Gått på den en gang , for å få en kikkstart, og funka det.

Men til HI. Det er skikkelig lite motiverende når man virkelig prøver og ingenting skjer!!

ja det er skikkelig dritt.Gikk på vekta i dag og den viste 1 1/2 kg mindre men alikevel.....(kan jo håpe det har begynt å løste...tviler)

Så bra  Da har du vært flink [:D] 
Motivasjon vel??

ORIGINAL: Minismurf

Så bra  Da har du vært flink [:D] 
Motivasjon vel??

ja det er bedre enn ingen ting[:D]

Back
Topp