Jeg gir opp snart...

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Sebastian er syk enda!!! Nå er det 3 uka hans. Etter en forkjølelse og omgangssyke som var ferdig for et par uker siden ble han syk på mandag. Hadde feber mandag til onsdag og hoster fortsatt stygt og masse masse snørr. Nå har han 38,5 i feber igjen!!![8|] Virker som han begynner en ny runde! [:(]

ORIGINAL: Solvit

Å du dette høres helt ut som Ola dette gitt. Typisk barnehagestart[:@] Vi fikk konstater bronkitt/lungebetennelse i dag vi så[:(] Dra til legen å få det sjekket! God bedring.

OJ!! Stakkar Ola. God bedring til dere også!  Kanskje lurt å sjekke han ja. Men føler legen gir oss en diagnose i døra og sier at det går over. [8|]

ORIGINAL: bondekone

god bedring til lille sebba

ORIGINAL: bondekone

god bedring til lille sebba

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Å du dette høres helt ut som Ola dette gitt. Typisk barnehagestart[:@] Vi fikk konstater bronkitt/lungebetennelse i dag vi så[:(] Dra til legen å få det sjekket! God bedring.

OJ!! Stakkar Ola. God bedring til dere også!  Kanskje lurt å sjekke han ja. Men føler legen gir oss en diagnose i døra og sier at det går over. [8|]
Nå var jeg på legevakta så kanskje han tok meg mer seriøst der. Ikke veit jeg men han sa at siden det hadde gått så lang tid med hoste som over 4 uker, så var det tydelig noe han trengte hjelp med å bli kvitt.

Sebastian har nå hatt stygg hoste i over 2 uker...[&o] Har også tenkt på å dra til legevakten, der får man hvertfall behandling. Måtte le da jeg var hos legen selv her om dagen for press i underlivet (noe som jeg fortsatt har)... Og det eneste hun gjorde var å høre på fosterlyden??!![:-] Tenkte mitt jeg da... Man må miste en arm eller hode for å bli tatt på alvor i dag..[:'(]

Back
Topp