Jeg gir opp.. *oppdatert*

SMT

Elsker forumet
..hvorfor skal dette skje??!!??...  [:(][:(][:(]

Var på UL igjen i dag, hos han samme mannen..
Hadde grua meg til denne timen, for jeg ble pressa mellom 2 pasienter..
Og det var det som skjedde sist gang han gav meg den grusomme beskjeden også..   Så jeg sov nesten ikke i natt.

Og det som jeg hadde frykta mest, skjedde..  [:(][:(]
La meg ned, og han sjekka..

Nei, i dag kunne han ikke se noe.. (han mente nok forandringer siden fredag da)
Spurte hva han mente med det, men det kunne han ikke svare på..
Så spurte jeg om han kunne se det samme som han såg på fredag, men det ville han HELLER ikke svare på..
Så han sente meg på ny blodprøve igjen, men beskjed om at dette hadde nok gått galt allikevel! [:(]

Men jeg er så SINNA!!![:@]  Og aller mest lei meg.. [:(]
For han tok seg jo ikke tid. Var der inne i MAKS 2 minutt altså!
Ikke zooma han inn på skjermen heller..   For det var ikke vits i sa han...

Jeg bare gråter..  [:(][:(][:(]

Men formen min er helt fin! Har ikke noen som helst tegn på at jeg skal miste, og jeg føler at alt er i orden.
Men det er frustrerende, når både meg og mannen såg spira på fredag - men i dag tar han seg ikke tid til å kikke noenting..

Så nå må jeg vente på svar på blodprøven før jeg vet noe mer.. 
Dette knekker meg helt.. [:(]

Hva er det vennen??? [&:]

nesten så jeg ikke tørr si det..

har vært så mye nå at det er vel snart ingen som stort tror meg.. [:(]

ORIGINAL: caroaj

Vi tror deg uansett. [;)] Mye bedre å fortelle det enn å holde det inni seg.[:)] Vi er alle her for hverandre.

sånn..
ble litt langt.. sorry...

han der burde mistet jobben sin, for en fyr!! hvorfor gidder du å gå til han i det hele tatt?

arg[:@] hva skjer med idiotiske folk alle veier da.. Leger, og legevakter osv.. syns det er så mye rart jeg nå.....

håper alt er bra...stol på magefølelsen.. Lykke til..

Kan du ikke få ul hos noen andre da? Hvis du forteller hva som har skjedd begge gangene.. Man skulle jo tro at de måtte høre på deg!
Uff, føler med deg!

ORIGINAL: Embriks mam

han der burde mistet jobben sin, for en fyr!! hvorfor gidder du å gå til han i det hele tatt?

fordi det ikke var noen andre som kunne ta meg inn.. grunnet ferier og sånn..
men i dag ringte jeg ei jordmor som jeg fikk time hos i neste uke...

skal aldri mer til han..

Bestill time hos privat GU. De tar seg godt betalt, men de tar seg god tid og har supert utstyr som regel. [8D]

Krysser fingrene for at alt er som det skal og at spiren klorer seg fast.[;)]

jeg synes du skal ringe til noen andre å bestille ul, som tar seg tid å kan gi deg et ordntlig svar.

Da hadde jeg byttet lege.... Helt klart. Makan til behandling har jeg ikke vært borti...
Håper virkelig at det ordner seg for deg:-)

Så trist at du bare opplever sånne dumme leger[:(] bra at du fikk time hos ei jordmor da! Men er jo lenge å gå til neste uke og ikke ane hva som skjer!!! [:(][:(]

uff, jeg blir helt målløs! [:(] sender deg en megaklem! håper du får en skikkelig sjekk snart! kan jo ikke gå rundt i uvissheten slik!

Ånei!!! Så forferdelig frekt og ufølsomt[:@] Du må ikke gi helt opp enda, selv om jeg kan tenke meg du må ha det helt grusomt. Han brukte laaaaang tid på meg i dag for å finne hjerteaktivitet, rett før han ga opp. Håper alt er i orden og at du får en kjekkere lege neste gang!! Du burde levert inn en klage!!

ORIGINAL: caroaj

Bestill time hos privat GU. De tar seg godt betalt, men de tar seg god tid og har supert utstyr som regel. [8D]

Krysser fingrene for at alt er som det skal og at spiren klorer seg fast.[;)]

Så enig, så enig!!! Håper av hele mitt hjerte at dette går bra!!!

Jeg er helt sjokkert, at det går ann å behandle folk på denne måten.[:@]

Lurt av deg å bestille time hos jordmor, kanskje hun kan hjelpe deg å finne en som er bedre.
Du får eventuelt bestille hos en privat klinikk.

Kjempe trist at du må igjennom dette.[:(]

Takk for gode ord damer! [:)]

Back
Topp