Jeg gikk på vekta en snartur

caracara

Forumet er livet
Andre som har gitt beng i forskjellen pp hverdag og helg i ferien? Jeg har gått opp nesten 3 kg :eek: er ikke flink til å trene eller noe sånn. Ditt beste tips for å kvitte seg med feriefettet? :D

Jeg har ikke veid meg i dag tidlig, som er første dag tilbake fra ferien. Litt spent...

Hadde gått ned alle de 18kg fra svangerskapet 15 juni når det var feriestart og lille ble 4mnd... Tipper de er tilbake igjen nå :p ikke turt å ta turen opp på vekta :(

Jeg kastet vekta. Håper jeg finner igjen formen etter mini er ute :) Tallet er ikke like viktig som hvordan jeg føler meg. Og så er klærne mine en god indikator på når ting går riktig vei :p

Orker ikke tenke på det. La fra meg firbiten når ferien startet - vil ikke vite hvor lite jeg har beveget meg :p

Kiloene forsvinner sakte men sikkert - her viser vekten 6-7 kg mindre enn før jeg ble gravid. Amming skal ikke kimses av ;)

Haha, gått opp jeg og :-P
Så er ved start igjen, hadde gått ned noe før ferien :-P

Jaja, hverdag igjen hvert øyeblikk ;-)

Jepp :-) men har vært aktiv på tur i marka og på fjellet, så tror/håper jeg ikke har lagt på meg noe.

Hva vil "kort" tid si da?
3 mnd ca. Jeg klarte ikke å kvitte meg med vekta etter fødsel siden jeg var mer eller mindre redusert i bevegelse etter fødsel. Nevropatiske smerter etter epidural. Amming gikk ikke.. så da begynte jeg med det kjerringrådet 6 mnd etter fødselen. Var godt med fettlager som var kommet da :p

3 mnd ca. Jeg klarte ikke å kvitte meg med vekta etter fødsel siden jeg var mer eller mindre redusert i bevegelse etter fødsel. Nevropatiske smerter etter epidural. Amming gikk ikke.. så da begynte jeg med det kjerringrådet 6 mnd etter fødselen. Var godt med fettlager som var kommet da :p
Hvor mye tok du hver gang da?

Back
Topp