Jeg gidder ikke mer!

Sommersmil

Forelsket i forumet
Fy søren nå gidder jeg ikke å være gravid lengere, Jeg er så sliten tung og utrolig lei. Har ikke vært på jobb siden 9 september.

Er lei av å føle ut som underlivet detter ned på gulvet, lei av at halsbrann tabelettene ikke funker, lei av å se slasketet ut.
Lei av å være fylt med vann fra topp til tå, er lei av at tarmen min må jobbe på spreng (har irritert tarm) så jeg ligger i fosterstillinger ganske ofte for det gjør så jævlig vondt, lei av å ikke få puste om natten, lei av å vekke meg selv at jeg snorker.

For mitt egoistiske kroppslige sinn kunne hun ha kommet i dag for min del.

Hvilken tulling gjor sånn at vi måtte være gravid i 9 jævla (sorry utrykket)mnd hadde ikke 6 vært nok?

Det er 6+3 uker igjen til termin og de blir ikke gode i mitt hode!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg passer ikke til å være gravid!!!!!!!!!!!!!!

Godt vi ikke har 5 mnd igjen[:D]

Huff da[&o] Flere enn meg som har en dårlig dag idag ser jeg... Jeg har kjeftet på polakken som pusser opp huset mitt, omtrent ikke fått puste, magen verker og jeg er lei også. Så tenker jeg: ikke lenge igjen nå... Hvem vet, kan hende vi sitter med nurkene våre FØR de seks ukene er gått....

Sender deg en oppmuntrende kleeeeeem

stakkar liten sommersmil[:(] og ja, en har lov til å vere litt egoistisk i sine ønsker på fæle dager. håper ar dagen i måro vil vere bedre og ting vil virke litt lysare[8|]
*kjempestorklem*

Langt over 3/4 er ferdig nå, de siste ukene kommer til å gå kjempe fort! [:)]
*trøsteklem*

Virkelig glad for at vi ikke er elefanter, (selv om jeg ser ut som en)!! De går jo gravide i 2 føkkings år!!

Synes synd på deg i dag, sommersmil!! Men det er ikke lenge igjen!! Og for en fin sommer vi skal fåå!!![;)]  Sender over litt optimisme, hvis jeg har noe til overs selv...[8D]

Forstår deg veldig bra, har vondt bare jeg beveger meg og det må jeg med en 2 åring, har 33 dager igjen og for min del så kunne babyen kommet også i dag. Dritt lei av å være gravid selv. savner å være bare meg i kroppen akkurat nå[&o]

Huff...-føler med deg sommersmil!!

Har selv hatt noen forjævlige dager nå...[8|][&o]
Går rundt i en tåke, og er som du beskriver, jævlig lei.. Føler at jeg er en "ingen".. Sjelden jeg beveger meg utenfor døra pga BL, og holder på å bli gal av å gå inne.. (bor i blokk uten terrasse..)
Vert fullt sykemeldt siden januar jeg da..-har kost meg hjemme egentlig, for har så mange hobbyer. Men som sagt, ikke de siste dagene..

Håper virkelig du får en bedre dag i morgen vennen!!
Kjipt med disse dårlige dagene, men som jeg sier til meg selv; Det er verdt hver smertefulle time og hver modige tåre!!!

Lykke til!!

Jeg har vert nesten sammenhengende gravid siden April i forfjor[&:]
Hadde ikke BL i forrige svangerskap, men nå merker jeg at det er nok for en stund, jah[8|]

Prøver å trøste meg med at det er folk som har hatt værre svangerskap enn meg (mager trøst når alt gjør vondt og en føler seg helt ubrukelig, men..) så jeg er nok kansje litt heldig likevel [8D]

Og så kommer verdens beste premie om "bare" 6 ukers tid, da[:D]

Takk jenter, har en skikkelig ræva dag (sorry utrykket nå igjen).

Begynner også å bli lei av å gå gravid nå. Det er et ork når kroppen ikke er som den skal. Trøtt og lei nå, men heldigvis så har jeg en dato å gå etter, så jeg slipper å gå å vente på at riene og alt det der skal starte. Så jeg har starta nedtellingen til 9 mai jeg nå, i morgen er det 35 dager til jeg blir lagt inn... Gleder meg til å få KS overstått[:)]

Sender deg, og alle andre som er leie, masse sympati og positive vibber!![:D][8D]  Er ikke fritt for at jeg begynner å bli mektig lei jeg heller!![&:]

Tror de fleste er lei nå. Vi får holde sammen og støtte hverandre så godt det går. Lykke til sommersmil! Hvem vet.. Kanskje vi treffes på sykehuset?[;)]

Gjett om jeg føler med deg da... er SÅ MØKK LEI... greit det er fint og å være gravid.. men hadde vært fint å fått bekkenet tilbake til normalt og slutte å smake på mage syren min hele tiden.. Jada masse klaging på meg nå, men det har jeg PINE med lov til etter alle disse mnder med så mye svangerskaps plager.[:D] sender trøste og sympati klem

Min tur! [:D]

Bekkenet mitt har nå funnet ut at Hvorfor i alle dager skal du ha det bedre enn mange andre??! å bare sluppet taket! Har ikke bekkenLøsning, det bare slapp taket! [:@]
 Jeg går med rævva stikkende rett ut, for det er eneste måten hun ikke presser på bekkenet når jeg går.. Jeg ser ut som en 80 åring, å høres hvertfal ut som en når jeg beveger meg..
I natt var jeg oppe 5 eller 6 ganger tror jeg.. mest fordi jeg drikker mye vann hele dagen, men hvis jeg ikke gjør det eser jeg ut til en vannballong! Har konstant hodepine, vondt i ryggen, å en tann som driver å knekker opp inni kjeften min, men jeg kan ikke få tatt den ut for da må jeg i narkose! åsså koster det 15 000 millioner!

Ikke engang navlen min kan la meg i fred... Kan den ikke bestemme seg om den vil være inne eller ute? den er sånn halveis.. Ser kjempedust ut![:(]

ja kjenner meg godt igjen mammaane.. Det med tennene har jeg og..bare det at jeg fikk fiksa mine men de ble ødelagt IGJEN...jaja etterpå kan man fikse alt

tror det røyner på for de fleste nå mot slutten :-) jeg har gått 2 svangerskap omtrent i ett jeg nå.. Begynner å bli rimelig lei.... gleder meg til å få kroppen alene igjen..

Vet at jeg drømmer om de gamle klærene mine..våknet en natt av at jeg grein fordi jeg savna dem og kroppen min sånn..Men som jeg har nevnt.. det er så verdt det[:D][:D] gleder meg bare mest til å få bebisen min i hånden

Åh.. sender deg og alle andre slitne høygravide jenter her inne mange trøsteklemmer!!!![:)]

Begynner å bli mektig lei selv, og jeg kunne også gjerne fått ut bebisen NÅ for den saks skyld!![8D][:)] 
Men, vi må vel bare prøve å holde ut, og holde SAMMEN!! [:)][:)] 
Bare tenk på at seks uker er ingenting i forhold til alle de ukene vi har vært gjennom til nå!!![8D][:)]
STÅ PÅ JENTER!!![:)][:)]

Jeg drømmer om det samme som Sandra21- klærne mine og det å shoppe VANLIGE klær, noe jeg snart ikke har gjort på 7-8 mnd fordi jeg este ut så kjapt... Sommer kommer, og da SKA jeg handle noen lekre, nye klær!!

Back
Topp