Jeg går..

Miriamsmams

Glad i forumet
... mye turer, føler at jeg trenger det. Men jeg behøver ikke gå mange meterene før jeg får skikkelig "hold" eller "sting" i sia. Etterfulgt av kynnere noen ganger. Noen andre som har det slik?

Nei, men jeg kjenner at jeg får vondt i "høna". Eller under på en måte. Så etter en liten stund så går jeg som en skadeskudd and og ser mindre lur ut ;)
Så her blir det ikke mye gåturer!! Bare et par km annahver dag med den minste hunden vår

Jeg pleier ikke gå så mye jeg heller pga bekkenplager. Men den der sting følelsen har jeg også opplevd så mange ganger. noen ganger er det så smertefult at gangfarten blir satt ned til museskritt fremover :S

Aner ikke hva det kommer av...

Skulle gjerne gått litt mer tur for jeg trenger å bevege på meg ellers sover jeg dårlig om nettene. så egentlig burde jeg vel spurt etter krykker.

Jeg får også sting vis jeg er ute å går tur

Bekkene og trøttheten som stopper meg. Går bort til barnehagen til ungene og tilbake. En tur på max 15min ink. levering. Er trøtt og kjempe sliten når jeg kommer tilbake

jeg har det akkurat likedan som deg... begynner å lure på om det er en anne form for kynnere :P

Slik har jeg det også etter å ha gått få metre. Hadde det slik forrige svangerskap også. Tror det er helt normalt. Men grunnet bekkenet og kvalme klarer jeg desverre ikke gå turer..
Bare pass på at kynnerne dine ikke blir regelmessige..

Har det akkurat sånn! Får skikkelig hold i siden og det er kjempevondt å gå, og det er ikke lenge jeg går før det kommer. Magen blir ofte hard når jeg får dette, og det kjennes faktisk ut som det ikke er mer plass oppi der, meeen det er det jo selvsagt siden babyen skal bli enda større.

sølvi86ogTheaIrene skrev:
Jeg får også sting vis jeg er ute å går tur

Her også. Samme sist gang. Og kynnere. Men jeg har jo kynnere døgnet rundt uansett hva jeg gjør.

Back
Topp