Jeg går på veggene....

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Sorry at jeg klager altså, men jeg får helt klaustrofobi!!!![>:][>:][X(][X(][X(] Hadde det ikke vært for mini så hadde jeg og snippesken min vært ute av døren for lengst... Jeg har ikke lunte lenger, og blir helt kvalt av å være her. Har fått lån, men er redd for å kjøpe katten i sekken for jeg vil helst ut i går. Lurer på å leie ett år til jeg er ferdig med studiene.. da vet jeg litt mer hvor jeg er, og da skal mini begynne på skolen... Mye man må ta hensyn til når man har disse små altså!! Ikke like lett å flytte på segnår man må tenke på mest mulig stabilitet hele tiden... mini begynte jo i ny bhg i august[&o][&o]

Hvordan er det mulig å velge feil hver gang altså

Jeg har tydeligvis gått glipp av noe..... [8|] Er det slutt med kjæresten? Dere bor sammen nå ja?

Håper uansett det ordner seg fort for deg, kan ikke være lett å ha det sånn.[&:]

Ja jeg velger å gå for mini og min egen skyld. Bare slitsomt å leve i limboland[&o][&o][X(][X(][X(][X(]

det blir helt sikkert bedre snart, du virker som er sterk dame[:)][:)] vet ikke helt hva jeg skal si jeg, men masse gode klemmer sendes din vei[:)]

Noen må feile noen ganger før den rette står der[;)] Vet det ikke er noen trøst å høre, men sånn er livet[X(][&o]

Men neste gang, ikke forhast deg[;)] Prøv å ta det veldig sakte, lær deg og kjenne mannen først. Finnes mange duste mannfolk der ute, men det finnes og akkurat den som er rett for deg, og som gir deg hele livet sitt og gir deg akkurat det du trenger, en mann som er den du trenger[:)]

[&o]Føler med deg Delia. Kjipt at det ikke funket denne gangen heller for deg. Og bedre lykke til neste gang[:)]

Hva har du fortalt til mini i forhold til det som skal skje da?

Takk jenter[:)] Jeg lander alltid på beina, men tungt og slitsomt når det står på[X(] Godt å få blåse ut her istedenfor hjemme innimellom!![8D][>:][X(][:(]

ORIGINAL: MaRtE:)

det blir helt sikkert bedre snart, du virker som er sterk dame[:)][:)] vet ikke helt hva jeg skal si jeg, men masse gode klemmer sendes din vei[:)]

[:)][:)]

ORIGINAL: Looney

[&o]Føler med deg Delia. Kjipt at det ikke funket denne gangen heller for deg. Og bedre lykke til neste gang[:)]

Har ikke fortalt han noe ennå siden jeg ikke har noen dato for når jeg kan flytte.. Tenkte å lage det til en gøy greie, med at jeg og han skal flytte og få nye rom!!![:)] Tror selve flyttingen går greit med han... Det er NÅ det er tungt med en sliten mamma[&:][&o]

Og jeg vil heller flytte enn å leve i et forhold som ikke fungerer slik at det er sagt så alt i alt så er jo det en positiv ting!?!?![8|] Se opp og fram jah....[:)]

ORIGINAL: Delia

Har ikke fortalt han noe ennå siden jeg ikke har noen dato for når jeg kan flytte.. Tenkte å lage det til en gøy greie, med at jeg og han skal flytte og få nye rom!!![:)] Tror selve flyttingen går greit med han... Det er NÅ det er tungt med en sliten mamma[&:][&o]

Og jeg vil heller flytte enn å leve i et forhold som ikke fungerer slik at det er sagt så alt i alt så er jo det en positiv ting!?!?![8|] Se opp og fram jah....[:)]

Se opp og frem mot bedre tider!!! Bare å bruke oss til å få ut frustrasjon Delia. Hyggelig å kunne bidra[:D]
Gjør det selv innimellom jeg, og unngår ofte noen konfrontasjoner med samboeren[:-] Greit å få ut litt her før man spyr dritten videre på andre i nærheten....

ORIGINAL: Delia

Se opp og frem mot bedre tider!!! Bare å bruke oss til å få ut frustrasjon Delia. Hyggelig å kunne bidra[:D]
Gjør det selv innimellom jeg, og unngår ofte noen konfrontasjoner med samboeren[:-] Greit å få ut litt her før man spyr dritten videre på andre i nærheten....

Hehehe... ja kan bli litt vel mye innimellom!![8D]

Back
Topp