Jeg fryser!!!!

Solstrålende

Blir kjent med forumet
Jeg har blitt en skikkelig frysepinn.

Er dette et svangerskapssymptom og er det fler som har det sånn?

Fryser hele dagen. hehe

Jeg fryser også... HELETIDEN!

Jeg fryser ofte, men hvis jeg går en tur blir jeg veldig varm og renner nesten bort! Vanskelig å finne en mellomting!

Jeg gjør også det, men for min del tipper jeg at det er pga årstiden...jeg bruker stort sett å fryse fra ca. nå og til april/mai engang....

Sist svangerskap var jeg så varm, men denne gangen fryser jeg hele tiden.. Brrrr:-)

jepp-fryser og fryser, må nok finne frem mer ulltøy - eneste som hjelper!

Jeg fryser også, mye! Forrige gang holdt jeg på å koke over, mens de første 12 ukene denne gangen har vært veldig kalde!

Tror det begynner å endre seg nå faktisk, håper det, er jo ikke noe godt å være konstant bunnfrossen !

Ja, jeg er vanligvis en varm person.. men nå småfryser jeg stort sett hele tida :( Regner med at det endrer seg etterhvert da.. husker fra sist at jeg var mye varm i alle fall, husker ikke noe av denne frysinga.. så det er nok noe med årstidene som er forskjellige fra forrige gang :)

Hos meg varierer det litt. Men har vært veldig frysen de siste ukene. Nesten som influensasymptomer, men har lest at det er helt normalt når en er gravid:-) Ull er en fin ting:-)

Jeg fryser også hele tiden!! Det er vanligvis en veldig varm person. Frøs hele forrige svangerskap også.. kroppen bruker nok mye av energien på knøttet og mindre på å holde varmen! ;)

Er vanlig å bli varm senere i svangerskapet ihvertfall. hadde den beste vintern noensinne sist gang jeg var gravid, er egentlig en skikkelig frysepinn men den vintern var jeg god og varm :)
Får jo noen ekstra liter med blod i kroppen etterhvert som hjelper til å holde deg varn.

Jeg fryser også veldig denne gangen.

Ikke plaget med det med guttene, så vi er spent på om det kommer jente denne gangen.

Er vanligvis en varm person, kan gå barfot midt på vinteren inne. Nå er føttene og hendene iiiiisekalde døgnet rundt.

Jeg fryser også (enda mer enn jeg gjør til vanlig).
På slutten endrer det seg sikkert

Jeg også!
Iskald på føttene, skikkelige ullsokker er det eneste som duger nå.

Jeg også fryser. Alltid!

Jeg fryser stort sett hele tiden, men så er jeg en frostpinn til vanlig også...

Jeg har også vært skikkelig frysen de siste ukene, pleier vanligvis ikke å være det. Ingenting er som å stelle seg inn i en varm dusj også bare øke varmen etterhvert lissom. Til vanlig hadde jeg nok brent bort hadde jeg gjort det.

Back
Topp