Jeg fryser...

Malja

Andre møte med forumet
Jeg sliter veldig med at jeg er kald hele tiden.. trodde egentlig det var vanlig å bli litt varmere av seg under svangerskap, men jeg fryser altså - nesten hele tiden..Har begynt å lure på om det kan være noe med stoffskifte mitt... Flere som sliter med dette?

Venninna mi fryser alltid når hun er gravid.. vi skjønte at hun var gravid da hun gikk i tjukk jakke, 2 gensere og det var 30 varmegrader ute... Noen er bare kaldere enn andre.. 

Jepp, fryser også. Foreldrene mine lo av meg da jeg kom i ullstrømpebukse og tykk kosebukse og genser og fleecejakke på hytta. De gikk i shorts:)

Jeg er normalt ganske varm av meg, men etter jeg ble gravid har jeg blitt mye kaldere og fryser letteree. Var jo forberdt på hetetokter og ekstra svetting jeg, men foreløpig er det altså motsatt :)

Fryser også masse. Slik var det forrige gang også, men ble varm på slutten av svangerskapet

frøys veldig helt i beg, men begynt å avta no, men fortsatt innimellom..
varmen den kommer i slutten av sv.skapet.. (har kun fått sommerbabyer eg)

*prikkeline* skrev:
Jeg er normalt ganske varm av meg, men etter jeg ble gravid har jeg blitt mye kaldere og fryser letteree. Var jo forberdt på hetetokter og ekstra svetting jeg, men foreløpig er det altså motsatt :)

Det er akkurat slik jeg har det. Snakket med legen om det i dag og hun sa at jeg kom til å bli varm igjen etterhvert ;)

Jeg fryser også veldig, og får utrolig vondt i brystvortene når jeg blir kald, veldig irriterende. Jeg har tenkt at det kanskje kommer av at jeg har lavt blodtrykk, 80/64 sist jeg sjekket hos legen, men vet ikke. 
Håper vi blir varmere igjen mot høsten/vinteren ;)

jeg fryser også mye, uansett hvor varmt det er. men plutselig kan jeg få hetetokter. men det er veldig sjelden. jeg kunne tenkt meg å bodd i syden for å si det sånn... frøys mye da jeg gikk med guttungen også.
har også lavt blodtrykk. så det kan jo ha en sammenheng;)

Back
Topp