Jeg frykter det verste!!

Lili

Flørter med forumet
Nå er jeg skikkelig engstelig!
Jeg hadde en sa i august, og den begynte med småblødninger i uke7/8.
Blødde kjempelite, så godt som ingenting, men allikevel litt hver eneste dag.
Frem til jeg aborterte (uke9/10), da blødde jeg masse og fikk uutholdelige smerter.

Jeg er syv uker på vei i dag, og i går var det en liten dråpe i trusen igjen. I dag også.
Jeg er SÅ redd! Jeg vil ikke miste denne gangen også!
Det betyr selvfølgelig ikke at det samme skjer igjen, men jeg er veldig engstelig.
Har time hos gynekolog i morgen, håper at hun kan forsikre om at alt er ok da.

Er det noen andre her ute som er lenger på vei enn meg, som har opplevd det samme - og alt er helt normalt??

huff...
vet ikke hva jeg skal si, har ikke opplevd det.
men lykke til!
tenker på deg og krysser fingrene[:D]

Hei Lili
Jeg har hatt sa tidligere. Var engstelig som deg i dette svangerskapet. Hadde blødninger 2 ganger, men alt har gått bra. Nå er det masse aktivitet i magen og jeg bare gleder meg.

Jeg mistet i Juni og ble gravid igjen i Juli. Har hatt fire blødninger til nå i dette svangerskapetog blir like engstelig vær gang, men har fått beskjed om at det er ufarlige blødninger. Så babyen min har det bare bra, så langt.

Lykke til!!

det eneste jeg kan gjøre er å sende deg varme tanker......... krysser fingrene for deg......lykke til!!! hold oss oppdatert!!!! jeg tror det går bra!!!!

Hei jenter!
Takk for mange gode meldinger! Ufattelig, men det hjelper en god del på humøret! :-)
Helga; kan jeg be deg om å beskrive blødningene du hadde? Hvor lenge varte de om gangen? Blødde du lyst eller mørkt? Takk for svar!

Uff forstår godt du er engstelig jente. Skal krysse fingrene for deg. Du må ha lykke til. Håper det går bra. Klem

Håper alt går bra med deg... Ønsker masse lykke til[:)]

Tusen takk for omtanken, Tut!
Eva; ble du gravid igjen måneden etter sa`en? Så fantastisk!! Prøvde dere igjen med èn gang? Jeg trodde det var best å vente en måned eller to. Skulle det være sånn at det går galt også denne gangen ønsker jeg også å bli gravid igjen med èn gang. Så hvis vi er så heldige at det klaffer like fort igjen er det bare å kjøre på rett etter at blødningen har avsluttet? Hadde vært så herlig med et sommerbarn, men får i verste fall håpe på et høstbarn.

Hei Lili!!!

Det stemmer det, jeg mistet den 15 Juni og ble gravid igjen den 5 Juli. Legen mente vi burde vente en mens, men kroppen ville det annerledes.

Nå er jeg straks 22 uker på vei og har blødd 4 ggr i dette svangerskapet, uke 4, 7, 12 og 20. Har vart på 3 ul og allt er bare bra med knøttet i magen.

Det værste er ikke og blø, det er tankene som følger med det.....

Lykke til!!!![;)][;)]

Godt å høre at en blødning ikke trenger å bety en sa! Men siden det gikk galt forrige gang, regner jeg selvfølgelig med at det går like ille denne gangen. Men veldig oppmuntrende å høre at det KAN gå bra, at det allikevel er et håp!:-)

lykke til håper det ordner seg for deg[;)]

Trist å høre at du har mistet..Men det trenger ikke bety at du gjør det igjen..

Krysser fingre og tær!!! Skjønner godt at du er redd.. ta det med ro, og sykmld. deg hvis du er i jobb og ta det helt med ro!

Lykke til!
Oppdater oss da, så vi får høre hvordan det gikk hos legen!

Klem

Heisann Lili!

Håper alt går bra med deg og den lille! Skjønner godt at du er engstlig... Mistet selv i høst, og er redd for å miste igjen. Jeg var 10 uker på vei når jeg mistet, hadde ikke hatt noen komplikasjoner, men tidlig en morgen jeg sto opp for å gå på jobb, så kom det to blodkoagler når jeg var på do. Blødde ikke noe mer, men var til lege samme dag. Hun sa det såg fredlig ut, og at livmormunnen var helt lukket, men fikk UL dagen etter for sikkerhets skyld. Jeg gledet meg til UL'en, for jeg var sikker på at det ikke var noe galt, og det skulle bli kjekt å få se den lille igjen (var på privat UL en uke før dette også, og da var alt fint). Men hjerte slo ikke lenger, så jeg var til utsraping samme dag [:(]
Så nå ser jeg etter blod hver gang jeg er på do, og det er slitsomt å ikke kunne la være å tenke på det Og jeg gruer meg til julen, for da er jeg like langt på vei, som jeg var når jeg mistet.
Hvordan gikk det forresten hos legen?
Håper det blir et sommer barn på oss begge to [:D]

Klem [:D]

Det værste er ikke og blø, det er tankene som følger med det.....

Ja det skal jeg skrive under på !!
Har hatt en SA i uke 14 og en MA i uke 13 (høsten 97 og våren 98) Fødte en jente i 96 og en gutt i 99 hvorpå jeg ikke hadde noen blødninger eller noe. Nå er jeg gravid igjen og har blødd 3 ganger, senest igår (uke 15)
Hadde en jævlig dag igår og en jævlig natt, men nå blør jeg ikke mer. Håper det går greit men skal pushe på å få UL ganske fort nå.

Håper spirene hos alle som har blødd/blør klorer seg fast.

Back
Topp