Kjente jeg ble en smuule stresset av hvor langt aprilmødrene har kommet i løypa ;) Mangler ALLE de store tingene, som vogn og bilsete, seng og diverse møbler til babyrommet, vippestol pluss alt av stelleprodukter/flasker/smokker. Har stort sett valgt ut det vi skal ha da :) Har fått på plass klærne, ammepute, brystpumpe og kluter/håndklær/tepper, og en meget stolt mormor som skal bli oldemor har strikket verdens nydeligste hentesett!!. Arvet en flott voksi pose og vugge laget av hendene på en veldig proff møbelsnekker i familien. MORO! Sengetøy skal moren min sy, plukket ut mange herlige stoffer på Stoff og Stil!! GØY å mixe og matche etter helt egen smak- ikke er det noe dyrere enn å kjøpe ferdig på Kid heller :)
Noen som har tips til *hvordan å sparke kjæresten i rævva gjennom telefonen så han begynner å pusse opp barnerommet?* Hehe :D Vi har hus i Drammen, og jeg studerer i Bergen -.-
Noen som har tips til *hvordan å sparke kjæresten i rævva gjennom telefonen så han begynner å pusse opp barnerommet?* Hehe :D Vi har hus i Drammen, og jeg studerer i Bergen -.-