jeg forstår ingenting!! Det går ikke.....

Glapia18

Betatt av forumet
Sjekk magen min?!?

Jeg har termin 3 mai så er bare 10 uker... men får det IKK til å stemme! Sånn var jg i måned 5 og 6 med guttene!!
Kanskje greit å nevne at jeg har flat mage i utgangspunktet. Begynner å bli redd for at det er tvillinger. Har ganske stor sjangse for det i min familie..

Puuust. Er det jeg som overdriver her? Er alle dere også så store?
 

Vedlegg

  • IMG_7383.JPG
    IMG_7383.JPG
    993,7 KB · Visninger: 303
Last edited:
Oi [emoji54] men så fin kul da [emoji7]
 
Oi baby mage alerede:) tenk om det er to, de kan skjule seg ganske godt bakhverandre på tul har jeg forstått. Kan du være lenger på vei?
 
Oi baby mage alerede:) tenk om det er to, de kan skjule seg ganske godt bakhverandre på tul har jeg forstått. Kan du være lenger på vei?


Altså trodde 9 juli var min siste mens... men så har jeg sett på kalenderen st jeg fikk en rar mensen to uker etterpå.. den blødde lite og varte i fire dager...?
 
Det kan jo være to, selv om tvillinger ikke er arvelig. Dvs man kan være predisponert for å slippe flere egg per syklus, men dette nedarves i så fall fra mor til datter. Eneggede tvillinger er mutasjon, altså en form for feil i celledeling. Ta tidlig UL, så får du se. Jeg har sånn mage og er 9+5, bare ett foster her. [emoji3]
 
Sniker fra april [emoji4][emoji4]

Min mage så også sånn ut i uke 10. Har to barn fra før og hadde ikke sånn mage så tidlig med de.
Er nå 14+4 og magen har trukket seg mer tilbake :) mindre oppblåst. Kjenner godt livmoren, men magen ser ikke så voldsom ut lengre.
Var på TUL for et par dager siden, det var bare én baby [emoji1362][emoji1405]
 
Sånn er jeg også. Er 10+0 og førstegangs!!! :wideyed::wideyed: det er bare en der inne da. Mistenker jeg er oppblåst og treg fordøyelse.
 
Det er veldig vanskelig å si, altså :) Det er jo så forskjellig når magen kommer og hvor stor den blir. Ei jeg kjenner hadde nesten ikke mage med nr. 1. Sånn at folk virkelig ikke skjønte noe da hun plutselig hadde baby. Og med nestemann fikk hun den basketballen kjempefort[emoji1]
 
Altså trodde 9 juli var min siste mens... men så har jeg sett på kalenderen st jeg fikk en rar mensen to uker etterpå.. den blødde lite og varte i fire dager...?

Kan nok hende du er lenger enn først antatt? Har du hatt tidlig ultralyd?
Jeg hadde siste mens 25. Juli og har fått termin 4. Mai. Hadde festeblødning "et par" uker etterpå. Blødde da noen dager slik du beskriver :)
 
Første som slår meg og er at du er lengre på vei enn hva du tror... Er og 10 uker og termin 3/5, men siste mens 24/7. Og kanskje du er litt oppblåst? Viile vurdert TUL jeg... :)
 
Så spennende! Ville absolutt tatt en TUL :) Ser jo mer ut som babykul enn oppblåst mage :p
 
Sånn mage har jeg hatt i hvertfall 3uker nå[emoji85] og sliter med å finne store gensere da vi ikke vil si noe før det er sikkert at spiren sitter. Jeg er 8+1 idag[emoji37][emoji23] og jeg som ville gi julegave til familien med en liten familieforøkelse men dt skjærer seg trur je[emoji85]
 
Jeg også har fått en synlig kul som har vært en stund. Tenker det har vært fordi jeg er oppblåst. Har måtte bruke mammabukse nå fordi alle bukser blir for trange i livet. Men fra nå av vokser livmoren over bekkenet, så da blir det vel ekte kul etterhvert [emoji4] 11 uker i dag!
 
Jeg har stor mage jeg også! 11 uker i morgen og føler seg ser ut som jeg er halvveis i svangerskapet :eek: noen med gode tips for å holde magen skjult en uke eller tre til?
 
Back
Topp