Jeg forstår ingen ting.

Tro,håp,kjærlighet

Betatt av forumet
Jeg forstår ingen ting jeg..
I forgårds var gravdiditets testen svak positiv og alle eggløsnings testene har steget.
Idag tok jeg en CB og det er bare en svak svak strek på den, men holder jeg den opp med lys bak er det ingen ting, jeg glemte så klart å ta eggløsningstest i dag..

Jeg tenker som så at det burde vært mer stigning, men så tenker jeg igjen at jeg har jo masse tegn og symptomer som jeg ikke har hatt før og mensen er en uke for sen i dag (noe den heller ikke pleier) og jeg vet at jeg hadde eggløsning..

Men jeg lurer på om det er noen flere som har fått svake positive på CB ? og om flere har hatt svak stigning av HCG i starten?
Jeg vet ikke hva jeg skal tro egentlig, jeg er sikker på at jeg er gravid ut i fra det kroppen sier men testene er jo så rare...

hcg stigning er forskjellig på alle kvinner, og ja den kan være lav. 1 gang jeg var gravid testet jeg ikke pos før uke 6( jeg mistet senere) du kan jo dra til lege og måle hcg i blodet og sjekke slik at den stiger:) eller kjøpe andre type g tester. Anbefaler vel å bruke gt fremfor el test:) Lykke til

snart2barnsmor-12 skrev:
hcg stigning er forskjellig på alle kvinner, og ja den kan være lav. 1 gang jeg var gravid testet jeg ikke pos før uke 6( jeg mistet senere) du kan jo dra til lege og måle hcg i blodet og sjekke slik at den stiger:) eller kjøpe andre type g tester. Anbefaler vel å bruke gt fremfor el test:) Lykke til

Skal til legen på onsdag så regner med jeg får blodprøve da..
Jeg er 5 uker på vei i dag :)

Ja jeg har kjøpt inn CB og refus(?) nå så tar refusen i morgen og sparer CBn, er litt skeptisk til den egentlig men vet ikke helt hvorfor :P

kjøp den digitale cb da får du vite sikkert for der står det gravid eller ikke gravid
men du er nok krysser fingerne for deg jeg

CB har virkelig ikke vært testene for meg, mens RSFU har vist gravid fra første mulige stund :) Håper du snart får klar og tydelig positiv test :)

Supermamma* skrev:
CB har virkelig ikke vært testene for meg, mens RSFU har vist gravid fra første mulige stund :) Håper du snart får klar og tydelig positiv test :)

Jeg har egentlig aldri likt eller stolt på CB selv, har hørt så mye negativt om de at jeg er blitt skeptisk, hvorfor jeg i det hele tatt kjøpte de vet jeg ikke hehe..
Jeg gleder meg til å teste med rsfu (var den jeg hadde kjøpt :p) i morgen, hååååååper på å se en tydeligere strek <3

Back
Topp