Jeg forstår ikke...."forumsjukdom"

Nann

April2013s prinsesse :p
VIP
Er det bare meg eller er det fler som ikke får opp alle innlegg?
Altså, på forsiden står det f.eks. 3 innlegg i en tråd, men som regel er det bare ett, kanskje 2... Og har oppdaget at det ganske gjennomgående står at Maric er siste innleggs"forfatter", er ikke det litt sært?

Åh, går kanskje an å blokke brukere, så jeg får ikke lov til å lese hva, i dette tilfellet, Maric skriver?  emoticon

har merket fenomenet jeg også... gikk inn for å lese i mammaia81 sin tråd om selebukse.. er jo ingen svar der jo selv om det står 3!!
Snodig!

Kjemperart! Tror det er derfor det er så dødt her inne også!
Sjelden jeg kommerinn i det hele tatt for å være helt ærlig!

Til emg står det at jeg har 3pm, men jeg finner dem ingensteds!!

Nann skrev:
Er det bare meg eller er det fler som ikke får opp alle innlegg?
Altså, på forsiden står det f.eks. 3 innlegg i en tråd, men som regel er det bare ett, kanskje 2... Og har oppdaget at det ganske gjennomgående står at Maric er siste innleggs"forfatter", er ikke det litt sært?

Åh, går kanskje an å blokke brukere, så jeg får ikke lov til å lese hva, i dette tilfellet, Maric skriver?  emoticon

ja det er nok sånn att det jeg skriver dessverre blir holdt hemmelig for deg.. hehe :) 
nei vet du, jeg har sett att det er sånn selv, merkelig..! 

har opplevd det masse siden ny-forumet kom, håper det bare er barnesykdom :) Men som nevnt over her, tror det kan være grunnen til at det er ekstra dødt her, og på hele BV ellers også... mye som skurrer!

jeg kommer sjelden inn, halve trådene er usynlige for meg, og det går visst ikke å sende PM til meg.. :(

ja, det har eg merka og! Og veldig ofte er det Hovedinnlegget som ikkje vise... LITT upraktisk å berre få med seg svara :P

Ja, det har vært helt siden det nye forumet kommer. Men hvis du faktisk svarer på den tråden da, så kommer de andre svarene opp også. Så legg merke til på generell at enkelte skriver litt svada, eller dytt, for å sjekke og se svarene som er i en tråd ,,,

Back
Topp