Jeg forbanner deg!

*Meya*

Forumet er livet
Du som la ut linken til den gruppen på Facebook med de morsome skiltene.

Måtte dine kameler aldri finne vann og måtte din julemiddag brenne, slik fiskegratengen min brant i dag! [8D]

Hahahahahahahaha!! Hvor er liker knappen [:D]

hahaha, der vsr det mye snadder altså! trodde jeg skulle daue![:D]

Hehe!!
Få seee!

ORIGINAL: Dæsjt

Hehe!!
Få seee!

http://www.facebook.com/group.php?gid=2263595648

............svarte.... der va det pløtslich gått en liten time gitt...........[8D]

ORIGINAL: Påtide

............svarte.... der va det pløtslich gått en liten time gitt...........[8D]

Mhm... Tell me about it...

ORIGINAL: *Meya*

Måtte dine kameler aldri finne vann og måtte din julemiddag brenne, slik fiskegratengen min brant i dag! [8D]

hahaha

jeg bladde og bladde frem av arttige bilder.. ogsatt i ca i 1 time.. og jeg hadde BARE kommer tilbilde 241..og enda var det 1000 igjen[&:] og jeg lo godt og lengeeee

ORIGINAL: *Meya*

eller 2 [X(][:D]

ORIGINAL: Regan

Hahahahahahahaha!! Hvor er liker knappen [:D]

Sign! [:D]
(Og nå skal jeg inn og se på linkene som er lagt ut i tråden her, så da blir vel brått senga mi stående tom en god stund til.. [:-])

ORIGINAL: septembersnupp

eller 2 [X(][:D]

Jiiiippi, for jeg har 5,5 time igjen av nattevakta mi [8D]

Gleder meg, måtte bare skrive dette før jeg kaster meg inn i morsomhetene, får ikke håpe jeg
vekker de som sover her [:D]

Jeg tenkte med en gang fatwa, og innen to sek innså jeg at jeg egentlig ikke vet hva fatwa er.[8D]
Så nå har jeg googlet, og skal lese meg opp..

Back
Topp